مطالب مرتبط:
همه وظیفه داریم از رییس جمهور و دولت چهاردهم حمایت کنیم
ورود وزیر خارجه قطر به تهران برای شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور
تصویری از دیدار نخست وزیر سوریه با رییس جمهور
ورود وزیر خارجه قطر به تهران برای شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور
زمان معرفی وزیران پیشنهادی رییس جمهور پزشکیان به مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 12:352024-07-30سياسي

رییس جمهور وظیفه ثانوی تعالی فکری و معنوی جامعه را برعهده دارد


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رییس جمهور نیز براساس اصول مبتنی بر مدیریت در نظام ولایی علاوه بر اداره کردن کشور، وظیفه تعالی فکری و معنوی افراد زیرمجموعه و تحت مسئولیت خود را نیز دارد.

- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رییس جمهور نیز براساس اصول مبتنی بر مدیریت در نظام ولایی علاوه بر اداره کردن کشور، وظیفه تعالی فکری و معنوی افراد زیرمجموعه و تحت مسئولیت خود را نیز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز سه شنبه در سومین دوره تربیت و تعالی استاد شهید محسن فخری زاده ویژه اعضای هیات علمی، فرماندهان و مدیران دانشگاه امام حسین (ع) که برگزار شد، با بیان اینکه من این مطالب را به پزشکیان نیز یادآور شدم، افزود: یک مدیر در نظام ولایی، مسئول تعالی و رشد و هدایت مردم است.

وی به تشریح ابعاد سبک مدیریت در نظام ولایی پرداخت و گفت: از دیدگاه نظام ولایی، مدیر یا رییس فقط کارش ریاست و اداره کردن یک مجموعه نیست بلکه مسئولیت تعالی، رشد و هدایت تک تک افراد زیرمجموعه خود را نیز دارد.

حجت الاسلام حاجی صادقی اظهار کرد: رییس جمهور نیز فقط نباید به بعد سخت افزاری مدیریت کشور فکر کند بلکه پرداختن به بخش نرم افزاری آن را نیز برعهده دارد چرا که در نظام ولایی مدیر مانند پدری است که علاوه ب


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در سپاه - سپاه پاسداران انقلاب - نماینده ولی فقیه - رییس جمهور - سپاه پاسداران - تعالی - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور وظیفه ثانوی تعالی فکری و معنوی جامعه را برعهده دارد

رییس جمهور وظیفه ثانوی تعالی فکری و معنوی جامعه را برعهده دارد