مطالب مرتبط:
مجلس تعامل سازنده ای با دولت داشته باشد/ شورای راهبری تصمیمات خود را با خواست رهبر انقلاب تطبیق دهد
محمودی: مجلس دوازدهم با دولت جدید تقابل نخواهد کرد / تعامل مجلس و دولت، بر پایه منافع ملی خواهد بود + فیلم
مجلس تعامل سازنده ای با دولت داشته باشد
محسن آرمین در دیدار با پزشکیان رییس جمهور منتخب: تعامل به معنای تشکیل دولت ائتلافی نیست/ تعامل غیر از سهم خواهی یا تقسیم گوشت قربانی است/ بخش وسیعی از 50 درصدی هم که رأی ندادند از پیروزی شما خوشحال شدند
دولت سایه جلیلی برای پزشکیان خطر دارد!؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 14:402024-07-26سياسي

ثبات سیاسی در سایه تعامل دولت و مجلس شکل می گیرد


ثبات سیاسی در سایه تعامل دولت و مجلس شکل می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار با نمایندگان مجلس و توصیه ایشان به تعامل سازنده مجلس با دولت جدید، افزود: همه باید تلاش کنند تا رییس جمهور در اداره کشور و پیشبرد اقتصاد، مسائل بین المللی و مسائل فرهنگی، موفق باشد و به طور حتم ثبات سیاسی در سایه تعامل دولت و مجلس شکل خواهد گرفت.

امام جمعه محلات با اشاره به مسؤولیت مشترک مجلس و دولت در انتخاب وزرا و مسئولان، تصریح کرد: این یک وظیفه خطیر و دقیق است که باید دولت و مجلس به وظیفه خود عمل کنند.

حجت الاسلام ربانی ادامه داد: معیارهایی که مقام معظم رهبری در انتخاب وزرا تعیین کرده اند، راهبردی است که مسؤولیت رییس جمهور و مجلس را گوشزد کرده و مسیر صحیح تشکیل کابینه را مشخص می کند.

وی گفت: امین و صادق بودن، با ایمان بودن، اعتقاد پایه ای به نظام جمهوری اسلامی، نگاه مثبت به افق جمهوری اسلامی، برخورداری از نگرش ملی و غرق نشدن در جناح بندی های سیاسی از نکاتی است که رهبری برای انتخاب مسئولان تعیین کرده اند و هرکدام از این معیارها خدشه دار شود، آن جایگاه با مشکل مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به تحولات فلسطین، اظهار کرد: حمله پهبادی انصارالله یمن به قلب رژیم صهیونیستی، سران این رژیم را سردرگم کرده و نشان از قدرت بالای تسلیحاتی یمن و دسترسی به اطلاعات جامع از


برچسب ها: تعامل دولت و مجلس - دولت و مجلس - مجلس - دولت - جمهور - تعامل - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

ثبات سیاسی در سایه تعامل دولت و مجلس شکل می گیرد

ثبات سیاسی در سایه تعامل دولت و مجلس شکل می گیرد