مطالب مرتبط:
زائران برنامه سفر اربعین را در 5 روز خلاصه کنند
زائران برنامه سفر اربعین را در 5 روز خلاصه کنند
زائران اربعین زمان لازم برای بازگشت از سفر را مدیریت کنند
زائران اربعین حسینی سفر خود را در ساعات گرم انجام ندهند
زائران اربعین زمان لازم برای بازگشت از سفر را مدیریت کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 12:502024-08-20اقتصادي

سه روز آینده اوج سفر زائران اربعین


مدیرعامل سازمان پایانه های مسافری شهر تهران از افزایش تعداد مسافران اربعین حسینی خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تا پنجشنبه اوج سفرهای زائران برای اربعین باشد.

- مدیرعامل سازمان پایانه های مسافری شهر تهران از افزایش تعداد مسافران اربعین حسینی خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تا پنجشنبه اوج سفرهای زائران برای اربعین باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پوریا علیمردانی در خصوص وضعیت سرویس دهی به زائران اربعین حسینی در پایانه های شهر تهران، گفت: سفرهای اربعین از ابتدای هفته جاری در پایانه های تهران اوج گرفته است، چرا که ما تنها ایستگاه زمینی حرکت در تهران به سوی چهار مرز اصلی برای سفر اربعین هستیم و یا به عبارت دیگر هر شهروندی که بخواهد با استفاده از حمل و نقل عمومی و تاکسی به مرزهای چهارگانه غرب برود، می بایست از پایانه های جنوب و غرب حرکت کند.

اعزام حدود 48هزار و 200 مسافر از تهران به مرزهای چهارگانه طی هشت روز گذشته وی با بیان اینکه در هشت روز گذشته حدود 48هزار و 200 مسافر از تهران به مرزهای چهارگانه اعزام شدند، گفت: حجم سفرها با توجه به نزدیکی به روز اربعین افزایش یافته است به گونه ای که تنها در روز جمعه و شنبه حدود 14200 مسافر از طریق پایانه های جنوب و غرب به مرزهای غربی کشور اعزام شدند که البته عمدتا به مرز مهران می روند به گونه ای که در این مد


برچسب ها: اربعین - اربعین حسینی - تهران - پایانه - شهر تهران - مسافر - زائران اربعین
آخرین اخبار سرویس:

سه روز آینده اوج سفر زائران اربعین

سه روز آینده اوج سفر زائران اربعین