مطالب مرتبط:
دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده ورجین
دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده ورجین
ناوگان خودرویی شرکت ملی حفاری ایران نوسازی می شود
تالاب حفاظت شده نئور در مسیر حیات دوباره
حفار غیرمجاز در بافت تاریخی ارومیه دستگیر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 14:102024-08-18حوادث

نافرجام ماندن حفاری غیرمجاز با ورد یگان حفاظت در آرادان


مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آرادان گفت: یک فقره حفاری غیرمجاز در شهرستان آرادان نافرجام ماند.

- غلام عباس خاکسار 28 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با اقدام به موقع یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان آرادان، یک فقره حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان آرادان نافرجام ماند و ادوات حفاری آن ها به ثبت و ضبط شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آرادان افزود: با همکاری نیروی انتظامی و یگان حفاظت میراث فرهنگی، مبارزه جدی با سودجویان حوزه میراث فرهنگی در شهرستان آرادان تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه نگهداری و حفاظت از آثار و مبارزه با جرائم میراث فرهنگی، مشارکت و اتحاد ملی و همگانی را می طلبد، لذا رسیدن به این مقصود نیازمند همکاری و انسجام همه اقشار جامعه و آحاد مردم است، گفت: هموطنان و دوستداران میراث فرهنگی می توانند گزارش های خود را از طریق تماس با سامانه خبری به شماره تلفن 31705 اعلام کنند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آرادان تصریح کرد: بر اساس ماده 562 قانون مجازات اسلامی (بخش تعزیرات) هرگونه حفاری و کاوش به قصد به دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی ممنوع بوده و مرتکب به حبس از 6 ماه تا 3 سال و ضبط اشیای مکشوفه به نفع وزارت میراث ف


برچسب ها: شهرستان آرادان - میراث فرهنگی - یگان حفاظت میراث فرهنگی - شهرستان - آرادان - حفاری غیرمجاز - گردشگری و صنایع دستی
آخرین اخبار سرویس:

نافرجام ماندن حفاری غیرمجاز با ورد یگان حفاظت در آرادان

نافرجام ماندن حفاری غیرمجاز با ورد یگان حفاظت در آرادان