مطالب مرتبط:
ساعت کاری ادارات سیستان و بلوچستان کاهش یافت
ساعت کاری ادارات سیستان و بلوچستان کاهش یافت
تعطیلی زودهنگام ادارات خوزستان؛ گرمای طاقت فرسا ساعات کاری را کاهش داد
ایا فردا تعطیل است؟ تعطیلی ادارات و بانک ها در روز دوشنبه 29 مرداد؛ تغییرات در ساعات کاری
اطلاعیه تعطیلی ادارات تهران فردا دوشنبه 29 مرداد 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 21:252024-08-18اجتماعي

هشدار هواشناسی؛ تعطیلی زودهنگام ادارات در سیستان و بلوچستان


به دنبال صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و وقوع توفان گرد و خاک شدید، ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تصمیم به کاهش ساعت کاری ادارات در منطقه سیستان گرفت.

- به دنبال صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و وقوع توفان گرد و خاک شدید، ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تصمیم به کاهش ساعت کاری ادارات در منطقه سیستان گرفت.

 ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای از کاهش ساعت فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی منطقه سیستان به جز مراکز خدمات رسان و مراکز بهداشتی و درمانی در روزهای دوشنبه و سه شنبه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، در این اطلاعیه که شامگاه یکشنبه منتشر شد، آمده است: براساس تصمیم مدیریت بحران استانداری، با توجه به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی و به دلیل وقوع توفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها، فعالیت تمامی دستگاه های اجرایی، ادارات، بانک ها و بیمه های منطقه سیستان (زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز) به جز مراکز خدمات رسان، مراکز بهداشتی و درمانی در روزهای دوشنبه، 29 مرداد ماه و سه شنبه 30 مرداد ماه با 2 ساعت تعجیل به پایان می رسد و کاهش ساعت کاری از طریق دورکاری جبران می شود.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - سیستان - ستاد مدیریت بحران - مدیریت بحران - توفان گرد و خاک - بلوچستان - کاهش ساعت کاری ادارات
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی؛ تعطیلی زودهنگام ادارات در سیستان و بلوچستان

هشدار هواشناسی؛ تعطیلی زودهنگام ادارات در سیستان و بلوچستان