مطالب مرتبط:
پیشرفت، مستلزم کار جهادی و استفاده از ظرفیت نخبگان است
پیشرفت و توسعه، مستلزم کار جهادی و استفاده از ظرفیت نخبگان
مدیران همدان از ظرفیت مولدسازی هیچ استفاده ای نکردند
نماینده همدان: مدیران از ظرفیت مولدسازی برای توسعه استان استفاده کنند
رییس سازمان انرژی اتمی دولت چهاردهم منصوب شد | ابقا «محمد اسلامی»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 19:302024-08-10سياسي

استفاده از ظرفیت ها و توانمندی نخبگان فارس در دولت چهاردهم


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت ها و توانمندی نخبگان فارس در دولت را پیگیری کرده ایم و معتقدیم که همه کشور باید از این ظرفیت بهره مند باشند.

- شیراز- نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت ها و توانمندی نخبگان فارس در دولت را پیگیری کرده ایم و معتقدیم که همه کشور باید از این ظرفیت بهره مند باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم عزیزی با بیان اینکه باید تلاش کنیم دولت جدید به سمت اجرای برنامه های اولویت دار حرکت کند، گفت: اقدامات حاشیه ای و سطحی و اقداماتی که برای امنیت، اقتدار و شکوفایی کشور منافعی به دنبال ندارد و باید در قالب برنامه هفتم حرکت کنیم و بر روی این برنامه متمرکز شویم.

وی با اشاره هدایت و نظارت به عنوان یکی از اصول مهم ارتباطی بین مجلس و دولت، ادامه داد: نظارت هم وظیفه خود و هم مطالبه مردم می دانیم و آن را با جدیت دنبال خواهیم کرد و این چارچوب رابطه ما با دولت در ابعاد و حوزه های مختلف خواهد بود و معتقدیم که دارای منطق نیز هستند.

عزیزی با تاکید بر لزوم توجه به کارآمدی مدیران به عنوان اولویت نخست در انتخاب آنان، گفت: با تغییر دولت ها، تغییر مدیران امری کاملاً طبیعی و عادی است و حق هر دولت است که افراد و مدیران جدید معرفی و انتخاب کند که در این بین


برچسب ها: استفاده از ظرفیت ها - نماینده مردم شیراز و زرقان - نماینده مردم شیراز - مجلس شورای اسلامی - ظرفیت - توانمندی - نماینده مردم
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت ها و توانمندی نخبگان فارس در دولت چهاردهم

استفاده از ظرفیت ها و توانمندی نخبگان فارس در دولت چهاردهم