مطالب مرتبط:
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد: مرز های جمهوری اسلامی ایران امن ترین مرز های دنیا است | تعهد سه ساله برای انسداد مرز شرقی کشور
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد: مرز های جمهوری اسلامی ایران امن ترین مرز های دنیا هستند | تعهد سه ساله برای انسداد مرز شرقی کشور
افزایش چهار درصدی سفر به آذربایجان شرقی
ساعات کاری ادارات آذربایجان شرقی تغییر یافت
تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 17:152024-07-24سياسي

پیشرفت های خوبی در طرح انسداد مرزهای شرقی شکل گرفته است


معاون امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح انسداد مرزهای شرق کشور به همت ارتشیان، گروه های مهندسی و قرارگاه خاتم الانبیا در حال پیگیری است و شاهد پیشرفت های خوبی در این زمینه هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح انسداد مرزهای شرق کشور به همت ارتشیان، گروه های مهندسی و قرارگاه خاتم الانبیا در حال پیگیری است و شاهد پیشرفت های خوبی در این زمینه هستیم.

محمد زهدی امروز سوم مردادماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش که در هتل خورشید تابان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: به نیابت از استاندار محترم خراسان رضوی برای تقدیر و تشکر از زحمات امیر آذریان خدمت شما رسیده ام.

من شهادت می دهم که از زمانی که در استانداری به عنوان معاون امنیتی و انتظامی و دبیر شورای تامین حضور دارم، در مواردی که نیازمند کمک ارتش بوده ایم، این نهاد بدون درنگ وارد عرصه شده است.

وی افزود: در اتفاقات اخیر مانند حادثه بهمن پیست اسکی شیرباد و همچنین برگزاری انتخابات، امیر آذریان با تمام توان پای کار آمد.

در مرحله اول انتخابات مجلس، در بعضی نقاط که مسیرها به دلیل بارش شدید برف مسدود شده بود، با امکانات و ورود به موقع ارتش توانستیم مشکلات را برطرف کنیم.


برچسب ها: خراسان رضوی - استانداری خراسان رضوی - قرارگاه خاتم الانبیا - معاون امنیتی - استاندار - استانداری - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های خوبی در طرح انسداد مرزهای شرقی شکل گرفته است

پیشرفت های خوبی در طرح انسداد مرزهای شرقی شکل گرفته است