مطالب مرتبط:
مسابقات پینگ پنگ پیشکسوتان استان همدان
دمای هوای استان همدان به اوج خود می رسد
ساخت 32 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن استان همدان
مسابقات انتخابی پاورلیفتینگ استان همدان
این استان بارانی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 07:452024-07-27ورزشي

دوندگان استان همدان در سرکان دویدند


، دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: در نخستین دوره این مسابقه دوندگانی از شهرهای همدان، تویسرکان، کبودرآهنگ و شهر سرکان مسیر 4 کیلومتری ارتفاعات مشرف بر شهر سرکان به سمت جاده کمر بسته را دویدند.

علی اصغر ذوقی احسن افزود: از نکات حائز اهمیت این مسابقه انتخاب محمد مهدی مرادی دونده مستعد و عنوان دار کبودرآهنگی به عنوان دونده ویژه این  مسابقات در رده سنی آیندگان است که مسیر دشوار 4 کیلومتری مسابقه را پا به پای دوندگان برتر این مسابقه دوید.

او تأکید کرد: با موافقت و حمایت رییس و اعضاء هیئت رییسه دو ومیدانی استان مسابقه دو صحرانوردی بزرگداشت شهدای عملیات مرصاد شهر تویسرکان در تقویم مسابقات هیئت دو ومیدانی استان ثبت می شود و در سال های آتی با حضور دوندگان برتر استان برگزار خواهد شد.

نتایج انفرادی رده سنی نونهالان: نفر اول محمد مهدی رضایی از همداننفر دوم پارسا گل عنبری از همداننفر سوم امیرمحمد شهبازی ار کبودراهنگ رده سنی نوجوانان: نفر اول رضا سوری از تویسرکاننفر دوم محمدجواد ملکی از همداننفر سوم محمد پارسا شعبانلو از همدان  نتایج تیمی:در رده سنی نونهالان همدان و در رده سنی نوجوانان تویسرکان قهرمان این دوره از مسابقات شدند.


برچسب ها: مسابقه - دو ومیدانی - مسابقه دو - سرکان - همدان - استان - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

دوندگان استان همدان در سرکان دویدند

دوندگان استان همدان در سرکان دویدند