مطالب مرتبط:
همسان سازی قرارداد معلمان و مدارس غیردولتی استان کرمان/ تشریح انواع دریافتی از والدین
یک مسئول: قرارداد بین معلمان و مدارس غیردولتی کرمان همسان سازی شد
موضع جدید وزارت آموزش و پرورش درباره محدودیت بازنشستگی معلمان
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تعداد ردیف های استخدامی به آموزش و پرورش عدد خوبی بوده است | رتبه بندی معلمان؛ اتفاقی مبارک در آموزش و پرورش
آموزش مهارت نه گفتن به کودک به روش صحیح
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 18:302024-08-12اجتماعي

آموزش 4500 معلم مدارس غیردولتی برای توسعه مهارت معلمان


رییس دانشگاه فرهنگیان گلستان با اشاره به اینکه رسالت اصلی دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم است، گفت: در سال گذشته برای نخستین بار در دانشگاه فرهنگیان گلستان به بیش از 4 هزار و 500 معلم مدارس غیر انتفاعی مهارت های معلمی آموزش داده شده است.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه فرهنگیان گلستان با اشاره به اینکه رسالت اصلی دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم است، گفت: در سال گذشته برای نخستین بار در دانشگاه فرهنگیان گلستان به بیش از 4 هزار و 500 معلم مدارس غیر انتفاعی مهارت های معلمی آموزش داده شده است.

موسی کیخا امروز دوشنبه، 22 مرداد با حضور در جمع مدیر، دبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با بیان اینکه رسالت دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم است نه تعلیم معلم، اظهار کرد: تفاوت دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها در رسالت تربیت معلمین است.

وی از اقدامات ملی صورت گرفته در دانشگاه فرهنگیان گلستان خبر داد و افزود: اقداماتی نظیر برگزاری جشنواره اقوام و برگزاری دومین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم در کل کشور از امور مهم صورت گرفته توسط این دانشگاه است.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با اشاره به امکانات رفاهی این دانشگاه و وضعیت بهتر آن نسبت به سایر دانشگاه های استان گلستان، ادامه داد: تمام دانشجویان به جز دانشجویان ترددی که در فاصله 30 کی


برچسب ها: دانشگاه فرهنگیان - دانشگاه - فرهنگیان - معلم - رییس دانشگاه فرهنگیان - تربیت معلم - مدارس غیر انتفاعی
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 4500 معلم مدارس غیردولتی برای توسعه مهارت معلمان

آموزش 4500 معلم مدارس غیردولتی برای توسعه مهارت معلمان