مطالب مرتبط:
ثبت نام بیش از 179 هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی همدان
ثبت 300 هیات بانوان در استان همدان
غربالگری افسردگی و پرخاشگری 5 میلیون دانش آموز
کلاس خصوصی چه فوایدی برای دانش آموز دارد؟
استان های مرکزی، خوزستان و همدان، دارای مساعدترین محیط کسب و کار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 10:102024-08-20اجتماعي

ثبت نام 179 هزار دانش آموز ابتدایی در استان همدان


؛ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: پیش بینی ثبت نام در مقطع ابتدایی براساس موالید اعلام شده از ثبت احوال 188 هزار و 22 نفر است که تاکنون بیش از 98 درصد دانش آموزان این مقطع ثبت نام کرده اند.

مهدی عابدینی نیا از نام نویسی 28 هزار و 108 دانش آموز کلاس اولی در مدارس استان خبر داد و افزود: پیش بینی ثبت نام کلاس اولی در سال تحصیلی پیش رو براساس اعلام موالید ثبت احوال 30 هزار نفر است.

او با بیان اینکه اجرای طرح سنجش نوآموزان تا 15 شهریور تمدید شده است، گفت: والدین پس از تکمیل مراحل سنجش سلامت و دریافت مدارک لازم، به سامانه پاد مراجعه و مدارک ثبت نام را در این سامانه بارگذاری و سپس مراحل ثبت نام حضوری را در مدرسه مورد نظر طی کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: 22 پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی در شهرستان ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش اختصاص پیدا کرده است.

عابدینی نیا با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، متعهدان خدمت سال 1400 و استمرار فعالیت بازنشستگان برای رفع کمبود معلم در همدان ضروری است، گفت: این مهم در حال پیگیری است، اما تاکنون وزارتخانه با آن موافقت نکرده است.


برچسب ها: اداره کل آموزش و پرورش - ثبت نام - معاون آموزش ابتدایی - آموزش و پرورش استان - استان همدان - ابتدایی - دانش آموز
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 179 هزار دانش آموز ابتدایی در استان همدان

ثبت نام 179 هزار دانش آموز ابتدایی در استان همدان