مطالب مرتبط:
هریس نمی خواهد در سخنرانی نتانیاهو در کنگره حضور داشته باشد
هریس نمی خواهد در سخنرانی نتانیاهو در کنگره حضور داشته باشد
رییس سرویس مخفی آمریکا: تدابیر امنیتی کامالا هریس تغییر کرده است
سرویس مخفی آمریکا: تدابیر امنیتی کامالا هریس تغییر کرده است
چرخش فرمان خاورمیانه ای آمریکا با کامالا هریس؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 10:352024-07-23بين الملل

«کامالا هریس» در سخنرانی «نتانیاهو» در کنگره آمریکا شرکت نمی کند


معاون رییس جمهور آمریکا و محتمل ترین گزینه نامزدی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری به علت برنامه های انتخاباتی در سخترانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا شرکت نخواهد کرد.

- کامالا هریس در سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا شرکت نمی کند معاون رییس جمهور آمریکا و محتمل ترین گزینه نامزدی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری به علت برنامه های انتخاباتی در سخترانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا شرکت نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، هنوز دیدار بایدن و نتانیاهو در روز سه شنبه نهایی نشده، اما از سویی دیگر یک مقام دیگر آمریکایی تأکید کرده که رییس جمهور آمریکا طبق برنامه اعلام شده امروز با نتانیاهو دیدار خواهد کرد.

یکی از مشاوران ارشد و نزدیک به کاملاً هریس، معاون رییس جمهور آمریکا و محتمل ترین گزینه برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری نیز قرار است به صورت جداگانه با نتانیاهو دیدار و گفت وگو کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است روز چهارشنبه در کنگره آمریکا حاضر شود و سخنرانی کند؛ به گفته مشاور ارشد کاملاً هریس، چون هریس در روز چهارشنبه برای کارزا انتخاباتی به شهر ایندیاناپولیس سفر می کند، قادر نخواهد بود که در نشست کنگره و سخنرانی نتانیاهو شرکت کند.


برچسب ها: معاون رییس جمهور آمریکا - رییس جمهور آمریکا - آمریکا - کنگره آمریکا - معاون رییس جمهور - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - انتخابات ریاست
آخرین اخبار سرویس:

«کامالا هریس» در سخنرانی «نتانیاهو» در کنگره آمریکا شرکت نمی کند

«کامالا هریس» در سخنرانی «نتانیاهو» در کنگره آمریکا شرکت نمی کند