مطالب مرتبط:
ماهیت انقلاب اسلامی مبارزه است
آیت الله علم الهدی: ماهیت انقلاب اسلامی، مبارزه است | ایستادگی در برابر تهاجمات دشمن، رسالت امام جمعه
ایستادگی در برابر تهاجمات دشمن، رسالت امام جمعه است/ تلاقی سیاست و دیانت در خطبه های نماز جمعه/ ماهیت انقلاب اسلامی، مبارزه است
نقش مؤثر شهدای عملیات مرصاد در دفاع از کیان انقلاب اسلامی
رهبر انقلاب: بسیاری از حرکت ها به نفع فلسطین در دنیا ناشی از روح انقلاب اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 14:402024-07-26سياسي

ماهیت انقلاب اسلامی مبارزه است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، - امام جمعه مشهد مبارزه را ماهیت انقلاب اسلامی دانست و گفت: نهی از منکر و مبارزه با ظلم وظیفه ائمه جمعه است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: اولین بار در سال 1358 بود که پنجم مردادماه، دانشگاه تهران میزبان برپایی نماز جمعه به عنوان یک رویداد تاریخی بود.

همه آن هایی که آن ایام را به خاطر دارند، تأیید می کنند برگزاری مراسم نماز جمعه در دانشگاه تهران خیلی معنا و مفهوم داشت، زیرا انقلاب که شد، ناگهان مردم نگاه کردند و دیدند دانشگاه یکسره مسجد شده است.

امام جمعه مشهد افزود: حدود چند ماه پس از این ماجرا، مقام معظم رهبری از طرف امام راحل به عنوان امام جمعه قطعی و راستین نماز جمعه تهران منصوب شدند.

شخصیت ایشان با آن جایگاه علمی، فقاهتی و کارنامه درخشان مجاهدت های پیش از انقلابشان در آن زمان همراه شد و کار را به جایی رساند که کلاس امامت جمعه از ابتدا در سطح بس


برچسب ها: آیت الله سیداحمد علم الهدی - نماز جمعه - انقلاب اسلامی - برگزار - جمعه - دانشگاه تهران - حرم مطهر رضوی
آخرین اخبار سرویس:

ماهیت انقلاب اسلامی مبارزه است

ماهیت انقلاب اسلامی مبارزه است