مطالب مرتبط:
«پشیز» اجرایش را در تئاتر شهر آغاز کرد
زمان آغاز فروش بلیط اتوبوس های اربعین 1403
آغاز پیاده روی اربعین به طرف کربلای حسین (ع)
آغاز زودهنگام پیاده روی اربعین +ویدئو
خدمت در مکتب حسینی با سرودن اشعار زیبا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 08:502024-07-25سياسي

آغاز خدمت ستاد اربعین حسینی در شهر ری


مراسم آغاز خدمت ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران در شهر ری برگزار شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما،  با حضور تولیت آستان حضرت عبدالعظیم، شهردار تهران و رییس ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران، آیین آغاز خدمت ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران در مسجد جامع صحن حرم حضرت عبدالعظیم در شهر ری برگزار شد.

رییس ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران، با اشاره آغاز خدمت رسانی این نهاد در همه مرز های مختلف کشور، طریق الحسین و اعتاب مقدسه در عراق گفت: این افراد خدمت خود را قالب 14 قرارگاه، به عزاداران و زائران اباعبدالله ارائه می کنند.

آقای توکلی زاده افزود: امسال موضوع قدس و شهدای غزه در قالب پویش های مردمی و رسانه ای در اولویت فعالیت های فرهنگی ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی و رییس ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران، همچنین با بیان اینکه روسا و اعضای اصلی قرارگاه ها در این جلسه حضور داشتند گفت: شرح مامویت ها و وظایف به این افراد ابلاغ شد تا با همکاری کلانشهر ها و شهرداری های کشور، فعالیت خود را آغاز کنند.

آقای توکلی زاده ادامه داد: در ایام اربعین امسال حدود 5 هزار نفر از نیرو های مردمی، داوطلب و از همکاران شهرداری تهران در این رویداد به زائران خدمت رسانی می کنند.


برچسب ها: اربعین حسینی - شهرداری تهران - ستاد اربعین - اربعین - شهرداری - شهردار - تهران
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خدمت ستاد اربعین حسینی در شهر ری

آغاز خدمت ستاد اربعین حسینی در شهر ری