مطالب مرتبط:
دبیر شورای عالی امنیت ملی: شهادت هنیه فقط با شهادت سردار سلیمانی قابل مقایسه است | همه جبهه مقاومت خونخواه اسماعیل هنیه خواهد بود
خون شهید «اسماعیل هنیه» تقویت جبهه مقاومت را در پی دارد
اسماعیل هنیه به پیروی از امام سجاد(ع)، جبهه مقاومت را رهبری کرد
خون شهید «اسماعیل هنیه» موجب تقویت جبهه مقاومت می شود
عزم و اراده فلسطینی ها بعد از شهادت اسماعیل هنیه یشتر می شود/مقاومت هرگز تسلیم نمی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 16:002024-08-01بين الملل

شهادت اسماعیل هنیه ثلمه جبران ناپذیری برای جبهه مقاومت است


، سید علی احمدزاده در پیام خود با اشاره به حادثه تروریستی شهادت رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظانش گفت: رژیم غاصب و جعلی اسراییل و ایادیش در یک اقدام جنایتکارانه و ضد حقوق بشری محل اسکان اسماعیل هنیه در تهران را مورد اصابت قرار داد و آنها را به شهادت رساند.

وی افزود: تاریخ رژیم جعلی اسراییل پر از این جنایت ها است، این رژیم کودک کش روز های گذشته در لبنان دست به چنین حرکت مذبوحانه ای زد و با نقص قوانین حقوق بشر زنان و کودکان زیادی را در غزه به شهادت رساند.

احمدزاده ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی با بیان اینکه شهادت این شخصیت بزرگ، خللی در جبهه مقاومت و مقاومت ملت فلسطین ایجاد نخواهد کرد، گفت: مردم در تمام جهان علیه اسراییل قیام کردند و این جنایت ها در دنیا محکوم است.

وی ادامه داد: شهید هنیه از یاران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ماه های گذشته تعداد زیادی از فرزندان و نوه های خود را در اقدامات جنایتکارانه اسراییل از دست داد.

وی اضافه کرد: با رفتن این مرد بزرگ جبهه مقاومت استوارتر خواهد بود و به فضل الهی انتقام این حرکت تروریستی از رژیم جعلی اسراییل گرفته خواهد شد.

استاندار با بیان اینکه از دست دادن یکی از رهبران خوب جبهه مقاومت ثلمه جبران ناپذیری است، گفت: حق این مرد بزرگ شهادت بود و به خیل عظیم شهدای محور مقاومت پیوست.


برچسب ها: شهادت - سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی - اسماعیل هنیه - اسراییل - جبهه مقاومت - شهید حاج قاسم سلیمانی - رییس دفتر سیاسی حماس
آخرین اخبار سرویس:

شهادت اسماعیل هنیه ثلمه جبران ناپذیری برای جبهه مقاومت است

شهادت اسماعیل هنیه ثلمه جبران ناپذیری برای جبهه مقاومت است