مطالب مرتبط:
رشته های دانشگاهی بوشهر براساس ظرفیت ها توسعه یابد
 پایگاه اورژانس فرودگاه بم راه اندازی شد/ نیاز به 10 پایگاه در شرق استان
راه اندازی 22 کد رشته در دانشگاه یاسوج
راه اندازی اولین کاوشکده رسانه و برندینگ توسط جهاد دانشگاهی
2 نیروگاه جدید هزار مگاواتی در استان بوشهر در حال اجرا است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 11:152024-08-12دانش

رشته های دانشگاهی متناسب با ظرفیت های استان بوشهر راه اندازی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رشته های دانشگاهی متناسب با ظرفیت های بازار کار و صنایع استان بوشهر راه اندازی شود.

- بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رشته های دانشگاهی متناسب با ظرفیت های بازار کار و صنایع استان بوشهر راه اندازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در نشست هیأت امنای دانشگاه آزاد بوشهر اظهار کرد: توسعه علم و فناوری و دستیابی به اقتدار و پیشرفت در این عرصه از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

وی به جایگاه ویژه دانشگاه آزاد در حوزه علم و دانش اشاره کرد و افزود: دستیابی به توسعه و پیشرفت نیازمند تبدیل علم به فناوری و کارآفرینی است که دانشگاه آزاد در این زمینه نقش مهمی را دارد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه ایران اسلامی باید جایگاه برتر علمی منطقه را به دست بیاورد افزود: تحولات مهمی با رویکرد نوین دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده و شاهد پیشرفت های خوبی با مدیریت جدید و حمایت و عنایت مدیران استان هستیم.

وی بر جذب دانشجو از کشورهای حوزه خلیج فارس در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: باید برای توسعه تحقیقات و پژوهش های کلان و راهبردی در دانشگاه آزاد اقدامات اساسی انجام شود.


برچسب ها: رشته های دانشگاهی - نماینده ولی فقیه در استان - بوشهر - دانشگاه - امام جمعه بوشهر - دانشگاه آزاد - استان بوشهر
آخرین اخبار سرویس:

رشته های دانشگاهی متناسب با ظرفیت های استان بوشهر راه اندازی شود

رشته های دانشگاهی متناسب با ظرفیت های استان بوشهر راه اندازی شود