مطالب مرتبط:
مخالف وزیر پیشنهادی: آقای اتابک حتی یک روز هم در وزارتخانه نبوده؛ نگرانم وزیر پوششی بشوند/ موافقت کمیسیون اقتصادی و کمیسیون صنایع و معادن با وزیر پیشنهادی صمت +فیلم
مخالف وزیر پیشنهادی: آقای اتابک حتی یک روز هم در وزارتخانه نبوده/ موافقت کمیسیون اقتصادی و کمیسیون صنایع و معادن با وزیر پیشنهادی صمت +فیلم
نگذاریم اتابک وزیر پوششی شود/ سابقه ای در وزارت صمت ندارد
نگذاریم اتابک وزیر پوششی شود/ او سابقه ای در وزارت صمت ندارد
توسلی: آقای پزشکیان و عارف! امروز مالک شما هستید/ به امر ولی کسانی را انتخاب کنید که تا بن دندان معتقد به نظام باشند+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 18:402024-08-19سياسي

ایزدخواه: نگرانم آقای اتابک وزیر پوششی بشود + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله ایزدخواه در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه 29 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در مخالفت با سید محمد اتابک، - ایزدخواه گفت: نباید بگذاریم که اتابک وزیر پوششی شود و وزیر اصلی کسانی باشند که دقیقه 90 اتابک را برای تصدی وزارت صمت به مجلس معرفی کردند و عملاً آنان وزیر اصلی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله ایزدخواه در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه 29 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در مخالفت با سید محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: اتابک اصلاً سابقه در حوزه وزارت صمت ندارد.

وی بیان کرد: ما سالانه ده ها میلیارد دلار به صنعت و تجارت ارز تخصیص می دهیم و با وجود این، این وزارتخانه چالش های بسیار زیادی دارد.

وزیر صمت نباید کسی باشد که تازه با چالش های این حوزه، مقررات دست و پاگیر و مقررات صادرات و واردات بخواهد آشنا شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت صمت در برخی از کشورها وزارتخانه اصلی است و باید سایر وزارتخانه ها از آن خط مشی بگیرند، اما متأسفانه وزارت صمت در کشور ما جوجه اردک زشت است.

ایزدخواه ادامه داد: صنعتگران ما واقعاً مشکلات عدیده ای دارند و با وجود مقررات سلیقه ای به واقع جهاد می کنند که کار تولید را رها نمی کنند.


برچسب ها: روح الله ایزدخواه - ایزدخواه - اتابک - وزیر - جلسه علنی - وزارت صمت - صنعت، معدن و تجارت
آخرین اخبار سرویس:

ایزدخواه: نگرانم آقای اتابک وزیر پوششی بشود + فیلم

ایزدخواه: نگرانم آقای اتابک وزیر پوششی بشود + فیلم