مطالب مرتبط:
کشف 173 کیلوگرم حشیش در سیریک
173 پرنده وحشی «سِهره» در سمیرم کشف و ضبط شد
دستگیری4 سارق و کشف 2 فقره سرقت در شهرستان طبس
کاهش 16 درصدی سرقت ها در شهرستان رباط کریم
تصاویر| ارتفاعات جنگلی اولنگ شهرستان رامیان؛ استان گلستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 15:352024-08-04حوادث

کشف 173 کیلوحشیش در شهرستان های جاسک و سیریک


فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک و سیریک در یک عملیات پلیسی 173 کیلو حشیش کشف کردند.

- به گزارش، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بداشتکرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک طی اشراف اطلاعاتی از حمل محموله مواد مخدر از شرق جاسک لیردف به سمت منطقه جگین روستای دیول مطلع و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چند اکیپ منسجم و با همکاری مأموران پلیس مبازه با مواد مخدر سیریک به محل و مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام که در این رابطه با پشتیبانی اطلاعاتی محل دپو مواد مخدر را در یک منزل واقع در روستای دیول شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: مأموران در در بازرسی از منزل مورد نظر 173 کیلوگرم حشیش را از انبار گوشه حیاط کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان خاطر نشان کرد: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - فرمانده انتظامی استان - مبارزه با مواد مخدر - مأموران پلیس - فرمانده انتظامی - شهرستان جاسک
آخرین اخبار سرویس:

کشف 173 کیلوحشیش در شهرستان های جاسک و سیریک

کشف 173 کیلوحشیش در شهرستان های جاسک و سیریک