مطالب مرتبط:
انتخاب «معاون اول» از چهره های علمی مایه خرسندی دانشگاهیان است
مقیمی: انتخاب معاون اول رییس جمهور از میان چهره های علمی مایه خرسندی عموم دانشگاهیان است
انتخاب معاون اول از میان چهره های علمی مایه خرسندی دانشگاهیان است
خشت اول کابینه با انتخاب معاون اول؛ آیا محمدرضا عارف انتخاب درست پزشکیان بود؟
شکوری راد، عضو هیأت رییسه جبهه اصلاحات: محمدرضا عارف برای معاون اولی رییس جمهوری انتخاب شایسته و خوبی بوده/ همه باید کمک کنیم پزشکیان و عارف موفق باشند/ عارف اعتبار اجرایی خوبی دارد که می تواند از آن در کمک به پزشکیان استفاده کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 16:202024-07-29سياسي

انتخاب معاون اول از میان چهره های علمی مایه خرسندی دانشگاهیان است


­رییس دانشگاه تهران در پیامی ضمن تبریک انتصاب محمدرضا عارف به معاون اولی رییس جمهور در دولت چهاردهم نوشت: این انتخاب از میان چهره های علمی مایه خرسندی عموم دانشگاهیان است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، سید محمد مقیمی در پیام تبریک خود نوشت: اراده رییس جمهوری بر انتخاب چهره ای علمی، دانشگاهی، خوشنام، اجماع ساز و قابل احترام برای همه دوستداران ایران به عنوان معاون اول رییس جمهور که در تعیین جهت گیری ها و هماهنگ کردن اعضای دولت بیشترین نقش را دارد، مایه خرسندی عموم دانشگاهیان است.

وی افزود: فرصت حضور چهره دانشگاهی دغدغه مند و کارآزموده همچون جنابعالی در مسئولیت معاون اول رییس جمهور، نویدبخش بهره گیری هر چه بیشتر از متخصصان و اندیشوران دانشگاهی برای شناسایی اولویت ها و ارائه راهکار های علمی و عملی جهت حل مسائل حوزه های مختلف کشور است.

امید است با اهتمام دولت چهاردهم که در این گام، هم رییس جمهور و هم معاون اول کابینه آن از دانشگاهیان هستند، اتکا و توجه نهاد دولت به نهاد علم، از سطح شعار گذر کرده و به مرحله عمل نزدیک شود.

انتخاب معاون اول از میان چهره های علمی مایه خرسندی دانشگاهیان است بر اساس این خبر، مقیمی نوشت: بر این اساس، انتظار می رود آمادگی همکاران دانشگاهی و نخبگان برای ارتقای نقش جامعه دانشگاهی در فرآیند تحو


برچسب ها: دانشگاه - رییس جمهور - معاون اول رییس جمهور - معاون اول - دانشگاهیان - جمهور - رییس
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب معاون اول از میان چهره های علمی مایه خرسندی دانشگاهیان است

انتخاب معاون اول از میان چهره های علمی مایه خرسندی دانشگاهیان است