مطالب مرتبط:
جلسه رسیدگی به پرونده منافقین
هر سال 5 میلیون و 650 هزار پرونده در شورای حل اختلاف رسیدگی می شود
جلسه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین
قلع و قم غیرقانونی 50 اصله درخت در ایذه توسط شرکت توزیع برق/ تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین + فیلم
اختصاص 145 میلیارد اعتبار عمرانی به اسدآباد در سال جاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 14:452024-08-13سياسي

رسیدگی و پیگیری مسئولان قضایی به پرونده 145 نفر در تنکابن


با حضور رییس کل دادگستری مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان، 145 درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی استان در تنکابن مورد رسیدگی قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.

عباس پوریانی در حاشیه برگزاری جلسه ملاقات مردمی در شهرستان تنکابن گفت: رسیدگی عادلانه به پرونده ها حق مردم است و پرونده های قضایی باید با سرعت و دقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

رییس کل دادگستری مازندران ادامه داد: یکی از برنامه های دادگستری استان برگزاری جلسات ملاقات مردمی در تمامی حوزه های قضایی مازندران است که طی این جلسات، مردم شریف استان به صورت مستقیم با مسئولان قضایی مازندران گفتگو و درخواست های خود را مطرح می کنند.

پوریانی افزود: در دیدار مردمی امروز، مردم تنکابن و شهر های اطراف درخواست های خود را ارائه کرده و طی آن 145 درخواست مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت؛ ضمناً برخی پرونده ها از طریق تماس تلفنی پیگیری شدند و در برخی موارد نیز پرونده قضایی مطالبه و پس از بررسی، دستورات لازم صادر شد.

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در کنار رسیدگی صحیح، اجرای به موقع احکام صادره نیز موجب جلب رضایت مردم شده و باید به عنوان یک امر مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.


برچسب ها: رییس کل دادگستری مازندران - مسئولان قضایی - دادگستری مازندران - دادگستری - مازندران - قضایی - رییس کل دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی و پیگیری مسئولان قضایی به پرونده 145 نفر در تنکابن

رسیدگی و پیگیری مسئولان قضایی به پرونده 145 نفر در تنکابن