مطالب مرتبط:
لغو مجوز و تعزیرات حکومتی در انتظار گران فروشان پروازهای اربعین
لغو مجوز در انتظار گران فروشان پروازهای اربعین
مجوز گران فروشان بلیت پروازهای اربعین لغو می شود
مجوز ایرلاین های گرانفروش پروازهای اربعین لغو می شود
گران فروشی به بلیت اتوبوس اربعین رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 12:202024-08-03اقتصادي

لغو مجوز و تعزیرات حکومتی در انتظار گران فروشان پرواز های اربعین


نرخ مصوب بلیت پرواز های ویژه عملیات اربعین در نشستی با حضور رییس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیران ارشد صنعت، شرکت های هواپیمایی و انجمن مربوطه، بررسی و به تصویب رسید و اطلاع رسانی شد.

  وی افزود: در همین راستا مقرر شد که نرخ های مصوب بلیت پرواز ها بر روی سایت شرکت های هواپیمایی و سایت های معتبر اعلام عمومی شود که همگی مکلف به رعایت نرخ های مصوب هستند.

  سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: در صورتی که در حوزه نمایش عرضه و فروش بلیت اقدامی خارج از نرخ های مصوب تعیین شده انجام شود، مرتکبین تحت عنوان گران فروشی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد، زائران هم می توانند از طریق سامانه حقوق مسافر این سازمان شکایت خود را ثبت کنند تا به آن رسیدگی شود.

  یازرلو یادآور شد: گشت های حضوری و برخط 24 ساعته برای رصد نرخ بلیت اعلامی از سوی شرکت های هواپیمایی و سایت ها راه اندازی شده است و اگر در بازه زمانی ویژه پرواز های اربعین نرخ مصوب رعایت نشود، با لغو مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری یا معرفی به سازمان تعزیرات حکومتی مواجه می شوند.

  وی ادامه داد: برای عملیات ویژه اربعین حسینی امسال تلاش شده است که پرواز ها از 26 فرودگاه به مقاصد مذکور انجام شود و در این راستا با طرف عراقی مذاکراتی انجام شده است.


برچسب ها: سازمان هواپیمایی کشوری - هواپیمایی - شرکت های هواپیمایی - سازمان هواپیمایی - سخنگوی سازمان هواپیمایی - رییس سازمان هواپیمایی - بلیت پرواز
آخرین اخبار سرویس:

لغو مجوز و تعزیرات حکومتی در انتظار گران فروشان پرواز های اربعین

لغو مجوز و تعزیرات حکومتی در انتظار گران فروشان پرواز های اربعین