تغییر فرهنگ مصرف کنندگان مسلمان پس از بایکوت اسراییلتحلیل یک روزنامه لبنانی نشان داد کشورهای عربی پس از تحریم محصولات و خدمات مرتبط با حامیان رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ این رژیم سفاک در غزه، - تحلیل یک روزنامه لبنانی نشان داد کشورهای عربی پس از تحریم محصولات و خدمات مرتبط با حامیان رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ این رژیم سفاک در غزه، فرصتی یافتند تا بر منابع اقتصادی داخلی خود، بیشتر تکیه کنند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه لبنانی البناء، در تفسیری که روز شنبه منتشر شد، نوشت: ممنوعیت عمومی استفاده از محصولات خارجی تولید شده توسط شرکت های حامی رژیم صهیونیستی، به شرکت های عربی کمک کرده است تا سهم خود را در بازارهای داخلی افزایش دهند. بسیاری از کشورهای عربی، اکنون مملو از محصولات داخلی هستند که جایگزین برندهای خارجی شده اند. طالب السهیل، مفسر البناء گفت: تحریم رژیم صهیونیستی و حامیانش، هدیه ای به اعراب بود که آنها را قادر ساخت فرهنگ مصرفی خود را تغییر دهند. اعراب به این دلیل، به استفاده از محصولات غربی عادت کرده اند که جذابیت بیشتری داشته و در هر تبلیغاتی، به چشم می خوردند. به گفته مفسر البناء، صنایع ملی در بسیاری از کشورهای عربی و مسلمان از جمله در لبنان، احیا شده است و مصرف کنندگان به جای برندهایی مانند مک دونالد و کوکاکولا، از محصولات داخلی، استفاده می کنند. برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - کشورهای عربی - محصولات - رژیم - روزنامه - تحریم رژیم صهیونیستی |
آخرین اخبار سرویس: |