صنایع فرهنگی می تواند پیشران ترویج سبک زندگی اربعینی باشددبیر کمیته ایران خلاق معتقد است صنایع فرهنگی به عنوان بستر طراحی و خلق ابزارهای متعدد و محتوای متنوع برای صدور پیام اربعین، می تواند پیشران عرصه ترویج سبک زندگی اربعینی باشد. - دبیر کمیته ایران خلاق معتقد است صنایع فرهنگی به عنوان بستر طراحی و خلق ابزارهای متعدد و محتوای متنوع برای صدور پیام اربعین، می تواند پیشران عرصه ترویج سبک زندگی اربعینی باشد. خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: سجاد صالحی دبیر کمیته صنایع خلاق شورای عالی جهاد سازندگی و دبیر ایران خلاق، به تازگی یادداشتی با عنوان صنایع فرهنگی؛ پیشران حرکت تمدنی اربعین نوشته که برای انتشار در اختیار مهر قرار گرفته است. این مطلب با محوریت ظرفیت های بی پایان صنایع فرهنگی در جهانی سازی و ترویج سبک زندگی اربعینی نوشته شده است. مشروح این نوشته را می خوانیم؛ واقعه عاشورا تنها یک حادثه تاریخی نیست، بلکه به عنوان واقعه ای فرازمانی و فرامکانی قابل تحلیل است. هرچند این واقعه در زمان و مکان خاصی رخ داده، اما حقیقت پیکار حق و باطل در طول تاریخ جاری بوده و خواهد بود. عاشورا دارای ظرفیت های بی نظیر و گسترده ای است که هنوز تمامی ابعاد آن شناخته نشده و از تمامی ظرفیت های آن استفاده نشده است. برچسب ها: صنایع فرهنگی - اربعین - سبک زندگی - فرهنگ - صنایع - فرهنگی - زندگی |
آخرین اخبار سرویس: |