مطالب مرتبط:
سپاه تمام تحرکات دشمنان را در خلیج فارس رصد می کند
دشمنان اقتدار ایران در خلیج فارس را هر روز می بیند
سند قدیمی از خلیج فارس در سال 1712 میلادی(عکس)
حضور شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس در پانزدهمین دوره همایش بین المللی IPF
حضور شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس در پانزدهمین دوره همایش بین المللی IPF
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 15:052024-08-07سياسي

رصد کامل تحرکات دشمنان در خلیج فارس توسط سپاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار حیدر هنریان مجرد فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که 17 مرداد .

- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به مجهز شدن این نیرو به امکانات و پیشرفته تسلیحات نظامی گفت: نیروی دریایی سپاه به صورت شبانه روزی تمام تحرکات دشمنان را در خلیج فارس رصد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار حیدر هنریان مجرد فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که 17 مرداد سال 1377 در مزارشریف افغانستان به دست دشمنان به شهادت رسید نقش خبرنگاران در جامعه را بسیار مهم دانست و گفت: خبرنگاری سخت ترین حرفه شغلی محسوب می شود و از ویژگی های خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقشی تأثیرگذار و سرنوشت ساز در افزایش آگاهی و افکار عمومی دارند، افزود: خبرنگاران وقایع و لحظه تاریخ ساز در اجتماع ثبت و با روشنگری در سخت ترین شرایط با ساده ترین و قابل فهم ترین بیان، حقایق را به جامعه منتقل می کنند.


برچسب ها: نیروی دریایی سپاه - سپاه امام حسن مجتبی - نیروی دریایی - خبرگزاری جمهوری اسلامی - امام حسن مجتبی - جمهوری اسلامی ایران - تجلیل از خبرنگاران
آخرین اخبار سرویس:

رصد کامل تحرکات دشمنان در خلیج فارس توسط سپاه

رصد کامل تحرکات دشمنان در خلیج فارس توسط سپاه