مطالب مرتبط:
ضرورت تغییر افکار از مدرک گرایی به سمت مهارت افزایی
ضرورت تغییر افکار از مدرک گرایی به سمت مهارت افزایی
مدرسه تابستانی دانش افزایی زبان فارسی برگزار می شود
آیین افتتاحیه طرح ملی شهید عجمیان در یاسوج
آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش آموزان در تبریز برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 13:012024-07-24سياسي

طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد در تبریز برگزار می شود


اولین دوره «طرح ملی توانمندسازی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسری کشور» با هدف توانمندسازی دانشجویان در حوزه کسب وکار از تاریخ 10 لغایت 28 مردادماه در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی اولین دوره طرح ملی توانمندسازی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسری کشور با هدف توانمندسازی دانشجویان در حوزه کسب وکار از تاریخ 10 لغایت 28 مردادماه در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود.

اولین دوره طرح ملی مهارت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر (آزاده، جانباز، همسر و فرزند شهید، آزاده و جانباز بالای 25 درصد رزمندگان) توسط اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در مردادماه سال جاری با میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز در تابستان 1403 و 36 رشته هنری و مهارتی برگزار می شود.

این دوره مهارت افزایی و توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر شامل کارگاه های آموزشی مهارت در رشته های فنی و هنری می باشد که دانشجویان در پایان دوره در رشته ای که شرکت نموده اند صاحب مهارت اولیه خواهند شد و زمینه مهارتی و شغلی فراهم می شود تا دانشجو بتواند در حین تحصیل یا پس از فراغت از تحصیل، کسب وکار خود را راه اندازی کند.


برچسب ها: دانشجویان شاهد و ایثارگر - دانشجویان - دانشجویان شاهد - دانشگاه هنر اسلامی تبریز - شاهد و ایثارگر - توانمندسازی - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد در تبریز برگزار می شود

طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد در تبریز برگزار می شود