رونمایی دیوار از «پله»؛ ابزار جدید افزایش بازدید آگهیدیوار برای افزایش بازدید آگهی ، از ابزار جدیدی به نام «پله» رونمایی کرده که به کاربران برای فروش سریع تر و راحت تر کالا یا خدمات شان کمک می کند. - دیوار برای افزایش بازدید آگهی ، از ابزار جدیدی به نام پله رونمایی کرده که به کاربران برای فروش سریع تر و راحت تر کالا یا خدمات شان کمک می کند. برای افزایش بازدید آگهی در دیوار نردبان ابزار آشنا و مشهوری برای کاربران به حساب می آید. پله حالا به عنوان چهره ای جدید به میدان آمده تا به کاربران برای افزایش بازدید آگهی و بالا رفتن زنگ خورشان کمک کند. با پله ، آگهی شما به صورت تصادفی اما عادلانه در مدتی که مشخص کرده اید، در 1 تا 2 جایگاه اول فهرست قرار می گیرد و به همین خاطر بیشتر دیده می شود. در حال حاضر پله را می توان برای مدت یک، سه یا هفت روز خریداری کرد. به عنوان مثال اگر شما برای آگهی خود پله هفت روزه خریداری کنید در مدت 7 روز آگهی شما در مقطع های زمانی مختلف به جایگاه ویژهٔ پله می آید. این ویژگی در حال حاضر در شهرهای رشت، اهواز، کرمان، تبریز، مشهد، کرج، تهران و کل شهرهای استان مازندران در دسترس کاربران قرار گرفته و به زودی در کل کشور قابل استفاده خواهد بود. برای استفاده از پله می توانید به بخش مدیریت آگهی بروید و با انتخاب افزایش بازدید با پله بسته مورد نظرتان را خریداری کنید. برچسب ها: آگهی - افزایش - بازدید - کاربران - رونمایی - ابزار - دیوار |
آخرین اخبار سرویس: |