مطالب مرتبط:
حمایت همه جانبه برای توسعه فرهنگ تحرک جامعه ضروری است
اقتدار و رعایت سلسله مراتب در نیروهای مسلح امری ضروری است
فروپاشی اکثر نهادهای اجتماعی در جامعه ایران
ترور اسماعیل هنیه در حفاظت شده ترین مکان و امنیتی ترین زمان در شمال پایتخت ایران | اقتدار و امنیت ما را می خواستند به چالش بکشند | جبران این ضربه با اقدامات نمایشی ممکن نیست
جامعه جوان و متکثر؛ دولت پیر و بی تنوع
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 13:052024-07-31سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت سبب اقتدار جامعه می شود


نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با بیان اینکه توجه به دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت یکی از زمینه های رشد و تعالی است، گفت: این فرهنگ سبب عزت و اقتدار جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، آیت الله علی معلمی ظهر چهارشنبه در جمع مردم روستای نوکلا قائمشهر با بیان اینکه توجه به دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت یکی از زمینه های رشد و تعالی هر جامعه است، اظهار داشت: جامعه ای که با فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ مقاومت در برابر زورگویی، تجاوز و استکبار مقاومت کند آبرومند و سربلند در روزگار خود و تاریخ خواهد بود.

آیت الله معلمی با اشاره به اینکه این منطقه به زودی میزبان یک شهید گمنام می شود، مرکز مذهبی و در مسیر تردد بودن را از امتیازات این منطقه برشمرد و بر لزوم همکاری و مشارکت در ساخت یادمان این شهید گمنام تاکید کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: یادمان شهید گمنام نمادی آبرومند برای مردم این منطقه و یادگاری از این نسل برای نسل های آینده خواهد بود.

سرهنگ محمدحسن سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران نیز با بیان اینکه شهدا دارای کرامت هستند به میزبانی مردم منطقه از شهید گمنام اشاره کرد و اظهار داشت: شک نداریم که این شهید محل تدفینش را خودش انتخاب کرده است.


برچسب ها: فرهنگ ایثار و شهادت - ایثار و شهادت - فرهنگ ایثار - فرهنگ - شهید گمنام - خبرگان رهبری - جامعه
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت سبب اقتدار جامعه می شود

فرهنگ ایثار و شهادت سبب اقتدار جامعه می شود