مطالب مرتبط:
سردار فدوی: در زمان و مکان مناسب رژیم صهیونیستی را مجازات خواهیم کرد/ انتظار مرگ از مجازات برای رژیم صهیونیستی سخت تر است/ چشمان دشمن به دنبال اربعین است/ دشمنان همواره مانع انعکاس حرکت های میلیونی زائران شده و بر آن سرپوش می گذارند
فیلم موکب چینی ها در مسیر پیاده روی اربعین
پیاده روی اربعین در طریق الحسین (ع)
سازمان تعزیرات: طرح ویژه اربعین در حال برگزاری است
راه اندازی غرفه های کودک در مسیر پیاده روی اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 07:052024-08-20سياسي

سردار فدوی: همه امورات برگزاری پیاده روی اربعین روان است


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شرایط فعلی برگزاری مراسم پیاده روی اربعین اصلا قابل مقایسه با سال قبل نیست و همه امورات روان تر است.

- ایسنا/خوزستان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شرایط فعلی برگزاری مراسم پیاده روی اربعین اصلا قابل مقایسه با سال قبل نیست و همه امورات روان تر است.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی شامگاه دوشنبه29 مرداد از مرز شلمچه بازدید کرد.

او در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: خوشبختانه هر سال شرایط بهتر می شود و شرایط فعلی اصلا قابل مقایسه با سال قبل نیست و همه امورات روان تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: با توجه به همین شرایط نیز جمعیت بیشتری نسبت به سال گذشته به سمت عراق برای زیارت می رود و حتما سال آینده نیز بیش از این خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که مقدمه ظهور شناخت امام حسین است، گفت: همه این ها به برکات عنایت امام حسین (ع) و دل های معطوف به امام حسین است.

این دل ها حتما تا جایی پیش خواهند رفت که مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم خواهند کرد.

سردار فدوی عنوان کرد: در سال های آینده همه رسانه های عالم سبقت می گیرند که اربعین را بیشتر نشان دهند و آن موقع انفجاری برای شناخت امام حسین (ع) در تمام عالم صورت می گیرد.


برچسب ها: فرمانده کل سپاه پاسداران - جانشین فرمانده کل سپاه - سپاه پاسداران انقلاب - پیاده روی اربعین - فرمانده کل سپاه - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: همه امورات برگزاری پیاده روی اربعین روان است

سردار فدوی: همه امورات برگزاری پیاده روی اربعین روان است