مطالب مرتبط:
سوگولی جدید ایران خودرو آگهی شد +عکس
مراسم توزیع مدال طلای هادی ساروی در المپیک 2024 پاریس
چرا در شرکت های بزرگ فناوری «آگهی کاذب استخدام» رواج دارد
مراسم توزیع مدال برنز مبینا نعمت زاده در المپیک 2024 پاریس
توزیع دینار و ارز اربعین در فرودگاه امام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 11:502024-08-08سياسي

توزیع آگهی ها در بین مطبوعات عادلانه بود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه سال گذشته آگهی های زیادی به صورت کاملاً مساوی در اختیار جامعه مطبوعات قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیام احمدی در مراسم تجلیل از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: خبرنگاری عشقی است که انگیزه می دهد و به امید بهبود شرایط بهتر کار انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری چالش های متنوعی دارد تصریح کرد: طی سه سال گذشته آگهی های زیادی به صورت کاملاً مساوی در اختیار جامعه مطبوعات قرار گرفت.

احمدی بیان داشت: بیشترین بار خبر بر دوش خبرگزاری ها است اما از امکانات خاصی برخوردار نیستند و از آگهی های دولتی محروم هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شغل خبرنگاری چالش های زیادی دارد که مهم ترین آن بحث معیشت است و همه تلاش ما بر این است که مشکلات آنها را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه در کنار توزیع آگهی ها سامان دهی و نظم بخشی را نیز در دستور کار قرار داده ایم گفت: یک دوره کوتاه مدت خبرنگاری با ارائه گواهی نامه معتبر نیز در دستور کار قرار گرفت.

احمدی خاطر نشان کرد: مسائل صنفی خبرنگاران تا مقامات ارشد پیگیری شده و فضای مناسبی برای دفاتر رسانه ها قرار است کلنگ زنی شود و اگر این اتفاق رخ دهد برای اصحاب رسانه اتفاق بسیار خوبی خواهد بود.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - فرهنگ و ارشاد اسلامی - خبرنگار - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - چهارمحال - فرهنگ و ارشاد - خبرنگاری
آخرین اخبار سرویس:

توزیع آگهی ها در بین مطبوعات عادلانه بود

توزیع آگهی ها در بین مطبوعات عادلانه بود