مطالب مرتبط:
توسعه مزارع پرورش میگو در سطح 700 هکتار از سواحل سیستان و بلوچستان
بیش از یک میلیون و 700 هزار جلد گذرنامه صادر شده است
استقرار موکب های خمین با 700 خادم در کربلای معلی
بمب نقل و انتقالات جدید استقلال در آستانه حضور در ایران
سرقت مسلحانه 700 هزار دلار بیت کوین از گردشگران خارجی در کاستاریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 16:152024-08-11اجتماعي

نقل انتقالات 700 نفر از معلمان واجد شرایط فراهم شده است


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در نقل و انتقالات، تلاش شد تا بیش از 700 نفر از همکارانی که واجد شرایط بودند جابه جا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعلی مدینه پیش از ظهر یکشنبه در گردهمایی رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش اصفهان اظهار داشت: 40 روز تا شروع سال تحصیلی جدید فرصت داریم و مسئولیت ما در این زمینه، برنامه ریزی و تلاش برای ایجاد یک مهر پرنشاط برای دانش آموزان است.

وی افزود: با توجه به زمان محدودی که تا شروع سال تحصیلی باقی مانده است، باید برخی امور باقی مانده انجام شود و کلاس بندی ها هرچه سریع تر به سرانجام برسد تا بتوانیم برنامه ریزی های لازم را به بهترین نحو انجام دهیم.

مدینه بیان داشت: در دولت شهید رییسی، اقدامات بسیار خوبی در آموزش و پرورش انجام شده است و برای مثال با تلاش های انجام شده و هماهنگی های صورت گرفته، امروز در شرف تسویه کامل حقوق نیروهای خرید خدمات هستیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: ما برای انجام وظایف خویش، با خدای متعال و رییس جمهور شهید عهد بسته ایم و به همین دلیل، کارها باید دقیق و درست انجام شود تا کارها به روزهای پایانی تابستان موکول نشود.


برچسب ها: آموزش و پرورش - برنامه ریزی - اداره کل آموزش و پرورش - سال تحصیلی - آموزش و پرورش اصفهان - برنامه - آموزش و پرورش استان
آخرین اخبار سرویس:

نقل انتقالات 700 نفر از معلمان واجد شرایط فراهم شده است

نقل انتقالات 700 نفر از معلمان واجد شرایط فراهم شده است