مطالب مرتبط:
برگزاری دومین تمرین پرسپولیس در اردوی ترکیه
ابلاغ شیوه نامه برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی در فارس
آغاز اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان در اردبیل آفتاب نو | اخبار ورزشی
تساوی استقلال در اولین بازی اردوی ترکیه
شاه ماهی نقل و انتقالات بعد از اردوی ترکیه جدا می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 13:252024-07-31سياسي

برگزاری اردوی کتابخوانی عشایر فارس


مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس، هدف از برگزاری «اردوی کتابخوانی عشایری فارس» را ایجاد یک جریان و حرکت امیدآفرین دانست و گفت: این رویداد تجربه متفاوتی در بین دستگاه های خدمات رسان به جامعه عشایری استان است.

- ایسنا/فارس مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس، هدف از برگزاری اردوی کتابخوانی عشایری فارس را ایجاد یک جریان و حرکت امیدآفرین دانست و گفت: این رویداد تجربه متفاوتی در بین دستگاه های خدمات رسان به جامعه عشایری استان است.

محمد حسین فیروزی امروز 10 مردادماه در جلسه بررسی مرحله اول طرح اردوی کتابخوانی عشایر فارس که با حضور عبدالحمید کریمی، مدیرکل امور عشایر فارس، برگزار شد، از تداوم این طرح خبر داد و گفت: این برنامه در راستای توسعه عدالت فرهنگی و دسترسی مردم مناطق محروم به کتاب برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته این طرح در 10 شهرستان فارس اجرا شد که مورد استقبال قرار گرفت و در حال حاضر 6 شهرستان استان برای برگزاری اردوی کتابخوانی عشایر در سال جاری اعلام آمادگی کرده اند که امیدواریم با کسب تجربه مفیدی که در سال گذشته به دست آورده ایم حداقل 15 اردو نیز در سال 1403 برگزار شود.

فیروزی با اشاره به رشد چشمگیر کمی و کیفی اردوهای کتابخوانی در استان، بیان کرد: برگزاری اردوی کتابخوانی عشایر فارس یکی از طرح های فرهنگ


برچسب ها: کتابخوانی - فارس - عشایر - کتابخانه های عمومی - برگزار - کتاب - عشایری
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی کتابخوانی عشایر فارس

برگزاری اردوی کتابخوانی عشایر فارس