مطالب مرتبط:
تأسیس بخش جدید در شهرستان شازند
راه اندازی بخش جدید مهاجران در شهرستان شازند
افتتاح سومین بخش آی. سی. یو بیمارستان شهدای سلامت شهرستان ملارد
دهستان جوکندان شهرستان تالش به بخش ارتقاء یافت
همکاری پلیس امنیت اقتصادی و بخش خصوصی؛ آغاز فصل جدیدی از تعامل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 18:202024-08-12سياسي

تأسیس بخش جدیدی در شهرستان شازند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با تصویب هیئت وزیران، بخش جدیدی به مرکزیت شهر مهاجران در شهرستان شازند تأسیس شد.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با تصویب هیئت وزیران، بخش جدیدی به مرکزیت شهر مهاجران در شهرستان شازند تأسیس شد.

بهنام نظری امروز (22 مرداد ماه) در این باره اظهار کرد: با توجه به درخواست فرمانداری شهرستان شازند، شورای شهر مهاجران و جمعی از معتمدان و مردم منطقه با هدف ایجاد بخش جدیدی به مرکزیت شهر مهاجران، این موضوع از ابتدای سال 1402 به جریان افتاد و با دستور وزیر کشور بعد از سلسله اقدامات کارشناسی و بازدیدهای میدانی، طرح اولیه توسط استانداری مرکزی تهیه و به وزارت کشور ارسال شد.

وی ادامه داد: پس از ارائه طرح در کمیسیون های مربوطه، تغییرات تقسیماتی بعد از طی مراحل کارشناسی و تأیید وزارت کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

بر این اساس علاوه بر چهار بخش مرکزی، سربند، زالیان و قره کهریز، بخش جدیدی با مرکزیت شهر مهاجران به انضمام دو دهستان و 17 روستا به شهرستان شازند اضافه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری مرکزی، او افزود: ایجاد بخش جدید مهاجران، برنامه ریزی ها در راستای احیای امکانات طبیعی، استعدادهای اجتماعی و توسعه امور رفاهی و اقتصادی این منطقه را تسهیل خو


برچسب ها: شهرستان شازند - شهر مهاجران - مرکزی - مهاجران - شهرستان - استاندار مرکزی - استاندار
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس بخش جدیدی در شهرستان شازند

تأسیس بخش جدیدی در شهرستان شازند