مطالب مرتبط:
پیش فروش بلیت برگشت اتوبوس اربعین در 3 مرز
پیش فروش بلیت بازگشت اتوبوس اربعین در 3 مرز
آغاز پیش فروش بلیت برگشت اربعین/ راه اندازی سرویس های ویژه اتوبوس تهران-نجف
آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس ویژه اربعین + جدول قیمت ها
قیمت بلیت اتوبوس های اربعین مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 09:352024-08-05اقتصادي

بلیت اتوبوس اربعین نایاب شد


با توجه به کمبود جدی اتوبوس در بازه زمانی اربعین، طبق تمهیدات وزارت راه و شهرسازی بنا بود تا برای تسهیل تردد زوار، سال گذشته پیش از فرا رسیدن بازه زمانی سفرهای اربعین 2 هزار دستگاه اتوبوس با عمر کمتر از پنج سال وارد شود که تا به امروز این وعده در محاق به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس به واسطه هزینه پایین در قیاس با سایر روش های حمل ونقل عمومی، یکی از وسایل نقلیه محبوب برای سفر بین عموم مردم محسوب می شود؛ البته با وجود اینکه در سال های اخیر یکی از دغدغه های مردم، خرید بلیت اتوبوس در بازه زمانی سفرهای پیک تقاضا است؛ مسافران اگر حداقل یک هفته قبل اقدام به خرید بلیت نکنند، امکان سفر و تهیه بلیت تقریباً محال است.

  هم اکنون در کشور با کمبود جدی ناوگان عمومی اتوبوس مواجه هستیم و از سوی دیگر با توجه به آستانه اربعین حسینی، عده زیادی سفرهای زیارتی خود را به سمت مرزهای منتهی به کشور عراق آغاز می کنند، برهمین اساس میزان تقاضای بهره مندی از ناوگان اتوبوسی افزایش پیدا می کند، در حالی که میزان عرضه و تقاضای بلیت در بازار تعادل ندارد.

  استفاده از حمل ونقل جاده ای در سال های گذشته یکی از مهم ترین گزینه ها برای سفرهای اربعین بوده؛ البته بخشی از این سفرها با ماشین های شخصی انجام می شود اما به طور میانگین


برچسب ها: اتوبوس - بازه زمانی - اربعین - بلیت اتوبوس - ناوگان حمل و نقل عمومی - وزارت راه و شهرسازی - بلیت
آخرین اخبار سرویس:

بلیت اتوبوس اربعین نایاب شد

بلیت اتوبوس اربعین نایاب شد