مطالب مرتبط:
ورود نخستین کاروان پاکستانی اربعین به ایران از مرز ریمدان
بخش بزرگ پذیرایی از زوار پاکستانی اربعین بر عهده مردم است
آمادگی کامل شهرداری سرابله برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی
برگزاری آیین چهارپایه خوانی پیرغلامان آستان حسینی در ایام اربعین
بدرقه کاروان خودرویی اربعین شهرداری مشهد مقدس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 20:452024-08-10اجتماعي

ورود اولین کاروان زوار پاکستانی اربعین حسینی به ریمدان


چابهار_ اولین کاروان زوار پاکستانی اربعین حسینی، امروز شنبه از پایانه مرزی ریمدان در سیستان و بلوچستان، به خاک جمهوری اسلامی ایران وارد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به ورود اولین کاروان زوار کشور پاکستان به خاک جمهوری اسلامی ایران، گفت: پایانه مرزی ریمدان برای میزبانی از زائران پاکستانی اربعین حسینی آماده بوده و خدمت رسانی شایسته به زائران از اولویت های این اداره کل است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه مرز ریمدان برای سومین سال متوالی میزبان زائران اربعین است، زیر ساخت های لازم از جمله گسترش پارکینگ و سایبان، امکانات خنک سازی، تأسیسات داخل سالن مسافری و ایجاد نمازخانه فراهم شده است.

مبارکی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 48 هزار زائر کشور پاکستان از این مرز تردد داشتند، گفت: پیش بینی می کنیم این آمار در اربعین امسال رشد بیشتری داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه ارائه خدمات در مرز ریمدان به زائران اربعین حسینی در بهترین حالت باید انجام شود، گفت: هرآنچه در توان داریم برای ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی به کار خوا


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - جمهوری اسلامی ایران - اربعین حسینی - پایانه مرزی ریمدان - پاکستان - زوار پاکستانی - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ورود اولین کاروان زوار پاکستانی اربعین حسینی به ریمدان

ورود اولین کاروان زوار پاکستانی اربعین حسینی به ریمدان