مطالب مرتبط:
دستگیری عاملان کلاهبرداری پیش فروش خودرو در البرز/ شناسایی 400 مالباخته
دستگیری عاملان کلاهبرداری پیش فروش خودرو در البرز
دستگیری عاملان کلاهبرداری 5 هزار میلیاردی پیش فروش خودرو
دستگیری عاملان کلاهبرداری پیش فروش خودرو در البرز/ شناسایی 400 مالباخته
خیران گِرمی سه میلیارد و 500 میلیون ریال به موکب اربعین کمک کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 22:402024-08-03اقتصادي

کلاهبرداری 500 میلیارد تومانی با ترفند فروش حواله خودرو


فرمانده انتظامی البرز از بازداشت دو عامل کلاهبرداری پنج هزار میلیارد ریالی از شهروندان با ترفند پیش فروش حواله خودرو با قیمت های پایینتر از بازار خبر داد.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز از بازداشت دو عامل کلاهبرداری پنج هزار میلیارد ریالی از شهروندان با ترفند پیش فروش حواله خودرو با قیمت های پایینتر از بازار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردارحمید هداوند شنبه، 13 مرداد در تشریح این خبر گفت: به دنبال مراجعه چندین مال باخته به پلیس امنیت اقتصادی استان و طرح شکایت در رابطه با اعتماد به دو نفر که با ارائه حواله های خرید خودرو با قیمت های پایین تر از بازار، مبالغ زیادی را از آنان دریافت کرده بودند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی 400 مال باخته مرتبط با این پرونده افزود: در این رابطه کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در جهت احقاق حق این افراد که همگی فریب خورده و حجم زیادی از دارایی خود را از دست داده بودند با تلاش و پیگیری های شبانه روزی دو نفر متهم دخیل در این پرونده کلاهبرداری که قصد خروج از کشور را داشتند شناسایی و آنان را در دو عملیات جداگانه در دو استان شمالی کشور دستگیر کردند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی البرز - پلیس امنیت اقتصادی - حواله خودرو - کلاهبرداری - فرمانده انتظامی - امنیت اقتصادی - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 500 میلیارد تومانی با ترفند فروش حواله خودرو

کلاهبرداری 500 میلیارد تومانی با ترفند فروش حواله خودرو