مطالب مرتبط:
واکنش محسن رضایی به تهدیدات صهیونیست ها علیه حزب الله لبنان
تصاویری از حمله شبانه حزب الله لبنان به اسراییل
اورژانس اسراییل: 11 کشته در نتیجه پرتاب موشکی از لبنان به مجدل شمس / تل آویو: به لحظه جنگ همه جانبه در شمال علیه حزب الله نزدیک می شویم / پاسخ ما به آن ها بسیار قوی خواهد بود / نتانیاهو: حزب الله بهای سنگینی برای این حمله خواهد پرداخت که تا کنون نظیر آن را نپرداخته / حزب الله: ما مسئول حمله
نتانیاهو: حزب الله بهای سنگینی برای حمله مجدل شمس می دهد!
11 کشته در نتیجه پرتاب موشکی از لبنان به اسراییل | تل آویو: به جنگ همه جانبه علیه حزب الله نزدیک می شویم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 16:352024-07-28بين الملل

حمله حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست


مقاومت لبنان امروز (یکشنبه) در راستای حمایت از مردم فلسطین و در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی در جنوب لبنان محل استقرار نظامیان اسراییلی را هدف حمله قرار داد.

- مقاومت لبنان امروز (یکشنبه) در راستای حمایت از مردم فلسطین و در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی در جنوب لبنان محل استقرار نظامیان اسراییلی را هدف حمله قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و در راستای پشتیبانی از مقاومت شجاعانه آن و در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی به روستاهای جنوبی لبنان و منازل امن، رزمندگان مقاومت امروز (یکشنبه) مواضع نظامیان دشمن صهیونیستی در شهرک المناره را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند.

در بیانیه مقاومت لبنان آمده است که این حملات مستقیما به اهداف اصابت کردند و منجر به آتش گرفتن مکان و زخمی شدن افراد حاضر در آن شد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای جنوبی لبنان و شمال فلسطین اشغالی صحنه تبادل آتش میان نیروهای مقاومت لبنان و رژیم صهیونیستی است.

حملات لبنان به جبهه شمالی فلسطین اشغالی در راستای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه غزه است.


برچسب ها: لبنان - صهیونیست - حمایت از مردم فلسطین - مقاومت - صهیونیستی - مقاوم - مقاومت لبنان
آخرین اخبار سرویس:

حمله حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست

حمله حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست