مطالب مرتبط:
73 هکتار از اراضی استان مرکزی به طرح های اقدام ملی مسکن اختصاص یافت
صدور شناسنامه برای بیش از 3 هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
جلوگیری از تغییر کاربری 220 هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ
جلوگیری از تغییر کاربری 70 هکتار اراضی کشاورزی در خرم آباد
پایان حدنگاری همه اراضی ملی خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 11:302024-08-18سياسي

9 هکتار اراضی ملی در شهر بوشهر رفع تصرف شد


فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته 9 هکتار اراضی ملی در شهر بوشهر رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ رضا جعفری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش داریم با استفاده از ظرفیت های مردمی و نظارت و بازرسی مستمر از پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اموال بیت المال قدم برداریم.

وی اضافه کرد: در همین راستا انتظار داریم که مردم در صورت مشاهد موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی این موضوع را به یگان حفاظت اطلاع دهند تا پیگیری لازم در این خصوص انجام شود.

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی راه و شهرسازی بوشهر تاکید کرد: یکی از مهمترین اولویت های ما مقابله با زمین خواران و تصرف اراضی ملی و دولتی است که در این راستا اقدامات اساسی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: به منظور مقابله با فعالیت های زمین خواران، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از تصرف غیرقانونی جلوگیری و پیشگیری می شود.

جعفری بیان کرد: در کوی تنگک سوم بوشهر فردی به صورت غیر قانونی با دیوار کشی در اراضی ملی، اقدام به تصرف 9 هزار مترمربع اراضی دولتی کرده بود که متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضای شد و نسبت به رفع تصرف اقدام شد.


برچسب ها: اراضی ملی - اراضی - فرمانده یگان حفاظت - حفاظت از اراضی ملی - اراضی ملی و دولتی - یگان حفاظت - استفاده از ظرفیت های مردمی
آخرین اخبار سرویس:

9 هکتار اراضی ملی در شهر بوشهر رفع تصرف شد

9 هکتار اراضی ملی در شهر بوشهر رفع تصرف شد