آمادگی 46 مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی مازندران برای میزبانی از زائران اربعینیاسر ابراهیمی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از آمادگی 46 مجتمع خدماتی- رفاهی استان برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات دهی به زائران حسینی است. او افزود: برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانه ها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر در آنها در تمام ساعات شبانه روز، نظافت مستمر سرویس های بهداشتی و رفع نواقص سرویس های بهداشتی از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است. ابراهیمی گفت: همچنین با توجه به افزایش میزان تردد های جاده ای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمع های خدماتی رفاهی موظف به توجیه نیرو های خدماتی و سایر کارکنان شاغل در واحد های خدماتی مجموعه خود مبنی بر ارائه خدمات شایسته به زائران در راستای تکریم زوار شده اند. او افزود: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می توانند به سامانه 141 مراجعه کنند. برچسب ها: سرویس های بهداشتی - خدماتی - خدمات - زائران اربعین - بهداشتی - زائران اربعین حسینی - اربعین |
آخرین اخبار سرویس: |