مطالب مرتبط:
تعیین تکلیف اموال تملیکی در زنجان بیش از پنج برابر رشد یافت
مجمع عمومی سالانه اموال تملیکی برگزار شد
اموال تملیکی به صورت محسوس متحول شده است
تقدیر معاون وزیر کشور از اقدامات اموال تملیکی
صورت های مالی اموال تملیکی به تصویب رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 12:402024-08-01اقتصادي

رشد بیش از پنج برابری تعیین تکلیف اموال تملیکی در زنجان


مهری به تشریح اقدامات انجام شده طی چهار ماهه سال جاری پرداخت و گفت: در چهارماه امسال 54 پرونده با 197 ردیف قبض انبار که شامل انواع کالا می شد تعیین تکلیف شد.

وی ارزش ریالی این کالا ها را بالغ بر 860 میلیارد و 322 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این کالا ها شامل 20 فقره پرونده با 47 ردیف قبض انبار، مربوط به پرونده های فروش است.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان ارزش این کالا های فروخته شده را حدود 561 میلیارد و 875 میلیون ریال بیان کرد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل 522 درصد رشد داشته است.

مهری با بیان اینکه همچنین در مدت چهار ماهه سال جاری 28 فقره پرونده با 101 ردیف قبض انبار که شامل هزاران قلم کالا می شد، بنا به صدور احکام برائت توسط مراجع قضایی به صاحبان کالا عودت داده شد، افزود: ارزش ریالی این تعداد کالا ها 248 میلیارد ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 187 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی از فروش 2 خودروی خارجی به ارزش 540 میلیارد ریال در مزایده اموال تملیکی در سال جاری خبر داد و گفت: مبلغ فروش این 2 خودرو نزدیک به کل فروش سال گذشته بود.

مهری با بیان اینکه در چهار ماهه امسال تعداد 233 فقره پرونده به ارزش حدود 633 میلیارد و 711 میلیون ریال کالای کشف شده داشتیم که بعد از تشکیل پرونده، تحویل انبار شد، ادامه داد: این مقدار نسبت به مدت مشا


برچسب ها: کالا - پرونده - اموال تملیکی - تعیین تکلیف - میلیارد - ریال - ارزش ریالی
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیش از پنج برابری تعیین تکلیف اموال تملیکی در زنجان

رشد بیش از پنج برابری تعیین تکلیف اموال تملیکی در زنجان