مطالب مرتبط:
کرمان میزبان پیرغلامان حسینی/ آغاز اجلاس از کنار مزار شهدا
پیرغلامان و خادمان حسینی وارد کرمان شدند
کرمان مزین به قدوم پیرغلامان حسینی شد
بازدید پیرغلامان حسینی از 30 مکان شاخص کرمان
ورود پیرغلامان حسینی ملی و بین المللی به کرمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 15:002024-07-30سياسي

کرمان در کانون توجه پیرغلامان حسینی سراسر جهان / شور عاشقان حسینی در جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، بیست و یکمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی از شامگاه امروز با شعار “کرمان حسین آباد ایران “ با حضور میهمانان داخلی و نیز میهمانانی از 13 کشور جهان در جوار مزار سپهبد شهید قاسم سلیمانی واقع در گلزار شهدای .

- اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی از شامگاه امروز با حضور میهمانان داخلی و خارجی در جوار مزار سپهبد شهید قاسم سلیمانی واقع در گلزار شهدای کرمان آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، بیست و یکمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی از شامگاه امروز با شعار “کرمان حسین آباد ایران “ با حضور میهمانان داخلی و نیز میهمانانی از 13 کشور جهان در جوار مزار سپهبد شهید قاسم سلیمانی واقع در گلزار شهدای کرمان آغاز به کار می کند و تا 11 مرداد ماه تداوم خواهد داشت.

رییس بیست و یکمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در این خصوص با اشاره به اینکه 20 دوره از اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی در کشور برگزار شده است، افزود: تنها طی دو سال به دلیل ویروس کرونا در برگزاری این اجلاسیه وقفه افتاد و بقیه سال ها به صورت مداوم برگزار شده است.

جواد رمضان نژاد هدف از برگزاری این اجلاسیه را تکریم نوکران امام حسین علیه السلام عنوان و تصریح کرد: این رویداد به جهت تجلی


برچسب ها: سپهبد شهید قاسم سلیمانی - شهید قاسم سلیمانی - پیرغلامان - قاسم سلیمانی - گلزار شهدای کرمان - بین المللی - سپهبد شهید
آخرین اخبار سرویس:

کرمان در کانون توجه پیرغلامان حسینی سراسر جهان / شور عاشقان حسینی در جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت

کرمان در کانون توجه پیرغلامان حسینی سراسر جهان / شور عاشقان حسینی در جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت