بندر خشک؛ راهی به سوی رنسانس اقتصادی خراسان شمالیبندرخشک (Dry port) یک مرکز لجستیکی و حمل و نقل است که در روی خشکی قرار دارد و به عنوان مکمل و جایگزین بندر آبی عمل می کند. بندرخشک به طور معمول در مسیر ارتباطی بین بندرهای آبی و مناطق داخلی قرار دارند و امکان حمل و نقل کالا از طریق جاده، - ایسنا/خراسان شمالی بندرخشک (Dry port) یک مرکز لجستیکی و حمل و نقل است که در روی خشکی قرار دارد و به عنوان مکمل و جایگزین بندر آبی عمل می کند. بندرخشک به طور معمول در مسیر ارتباطی بین بندرهای آبی و مناطق داخلی قرار دارند و امکان حمل و نقل کالا از طریق جاده، ریل و پایپ لاین را فراهم می کنند. بندرهای خشک در سراسر جهان به ویژه در کشورهای در حال توسعه در حال افزایش هستند و نقش مهمی در توسعه تجارت و لجستیک بین المللی ایفا می کنند. آن ها با ایجاد اتصالات قوی بین بندرهای آبی و مناطق داخلی، به پویایی و کارآمدی زنجیره تأمین کمک می کنند. همچنین، با ارائه خدمات لجستیکی جامع و تسهیل مبادلات تجاری، بندرخشک به رشد اقتصادی مناطق مرتبط کمک می کنند. خراسان شمالی یکی از استان هایی است که به لحاظ جغرافیایی در منطقه ای واقع شده که ظرفیت خوبی برای ایجاد این بندر دارد و پیگیری ها برای ایجاد آن در حال انجام است. برچسب ها: بندر - حمل و نقل - بندرخشک - حمل و نقل کالا - خراسان شمالی - کشورهای در حال توسعه - قرار |
آخرین اخبار سرویس: |