مطالب مرتبط:
اختصاص افزون بر سه هزار میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی اردبیل
بازسازی زورخانه پوریای ولی با اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار
392 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان گناوه اختصاص یافت
اختصاص بیشترین اعتبار به حوزه دام و طیور مازندران
50 میلیارد ریال برای تجهیز شبکه بهداشت رزن اختصاص یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 09:302024-08-06اقتصادي

اختصاص 21 میلیارد اعتبار به زیرساخت های گردشگری دماوند


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دماوند از اختصاص 21 میلیارد ریال اعتبار برای احداث زیرساخت های گردشگری در محور دماوند فیروزکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی افضلی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از تخصیص اعتبار جهت احداث زیرساخت گردشگری، سرویس بهداشتی بین راهی، برای مسافران و گردشگران ورودی و عبوری شهرستان در محور دماوند فیروزکوه، ورودی شهر آبسرد خبر داد.

افضلی افزود: با پیگیری های صورت گرفته اعتبار فوق از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران جهت اجرای زیرساخت مذکور در نظر گرفته شده که با مساعدت و پیگیری فرمانداری محترم شهرستان و شهرداری محترم آبسرد، اختصاص زمین در ورودی شهر آبسرد برای این مهم، به انجام رسیده و به زودی عملیات اجرایی آن توسط پیمانکار صورت خواهد پذیرفت.

رییس اداره میراث فرهنگی دماوند بیان کرد: به دلیل موقعت جغرافیایی شهرستان و واقع شدن در محور مواصلاتی شمال کشور و تردد بسیار بالای مسافران و گردشگران، به منظور رفاه حال مسافران ورودی و عبوری شهرستان، پیگیری های لازم جهت اجرایی شدن این موضوع صورت گرفته است که انشاالله در هفته دولت مراسم کلنگ زنی آن صورت خواهد گرفت.


برچسب ها: رییس اداره میراث فرهنگی - گردشگری و صنایع دستی - زیرساخت های گردشگری - گردشگری - میراث فرهنگی - اداره میراث فرهنگی - دماوند
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 21 میلیارد اعتبار به زیرساخت های گردشگری دماوند

اختصاص 21 میلیارد اعتبار به زیرساخت های گردشگری دماوند