مطالب مرتبط:
دیدار دبیر شورای امنیت ملی روسیه با رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران/ سرلشکر باقری: روابط ایران و روسیه راهبردی، عمیق و بلندمدت است و با تغییر دولت ها دچار اختلال نخواهد شد/ آمریکا به خوبی می داند که جهان از قدرت تک قطبی خارج شده است
سطح روابط ایران و روسیه در شورای امنیت ملی دو کشور طراحی شده است
سفر دبیر شورای امنیت ملی روسیه به ایران
دبیر شورای امنیت ملی روسیه وارد ایران شد
سفر دبیر شورای امنیت ملی روسیه به ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 01:152024-08-05بين الملل

روابط ایران و روسیه برای امنیت منطقه مهم است


کارشناس حوزه اوراسیا با اشاره به حمایت روسیه از مقاومت اسلامی روابط ایران و روسیه برای امنیت منطقه مهم است کارشناس حوزه اوراسیا گفت: ماموران اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و فرانسه در قالب ماموران داعش می خواهند از اختلافات مرزی منطقه ای استفاده کنند و هرچه تماس ما با طرف روسی و عملیاتی بودن تفاهمات مان بیشتر باشد برای حفظ امنیت منطقه مان هم مهم است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری سیما با حضور آقای صدرالحسینی کارشناس مسائل بین الملل و آقای مدبر کارشناس حوزه اوراسیا به بررسی ابعاد سفر آقای سرگی شایگو دبیر شورای امنیت ملی روسیه به تهران پرداخت.

مشروح گفتگوهای این برنامه را در ادامه می بینید: سوال: آقای صدرالحسینی راجع به اهمیت سفر آقای سرگی شایگو بفرمایید که با چه هدفی انجام شد؟ در این مقطع زمانی از چه اهمیتی برخوردار است و چه پیامد هایی می تواند داشته باشد؟ صدرالحسینی: روابط جمهوری اسلامی ایران و فدراتیو روسیه یک روابط قدیمی و دراز مدت و در جنبه های مختلف بسیار بسیار این روابط عمیق هستند، بعد از سفر جناب آقای احمدیان به روسیه دعوتی به عمل امد.

در حقیقت این سفر آقای شایگو یک نوع برگشت آن سفری است که آقای احمدیان انجام دادند البته با توجه به این که هر دو نهاد شورای امنیت کشور ها یک نهاد حاکم


برچسب ها: روابط ایران و روسیه - امنیت منطقه - کارشناس - ایران و روسیه - کارشناس مسائل بین الملل - اوراسیا - منطقه
آخرین اخبار سرویس:

روابط ایران و روسیه برای امنیت منطقه مهم است

روابط ایران و روسیه برای امنیت منطقه مهم است