مطالب مرتبط:
خریدهای سپاهان تکمیل شد؛ آمادگی کامل طلایی ها برای پلی آف آسیایی
سقوط بازار های آسیایی
پالایشگاه های آسیایی در انتظار نفت ایران
سقوط بازار های آسیایی
سقوط بازارهای آسیایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 19:302024-07-22اقتصادي

وزرا و سفرای مجمع گفت وگوی همکاری آسیایی میهمان یزد می شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از برگزاری اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا «ACD» با حضور وزرا و سفرای عضو این کشورها در شهر تاریخی یزد خبر داد.

- یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از برگزاری اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD با حضور وزرا و سفرای عضو این کشورها در شهر تاریخی یزد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه حسینی در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد و مدیران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اظهار کرد: در سال گذشته خوشبختانه ارتباطات تجاری اتاق های بازرگانی کشور مورد توجه بوده است و از این رو تلاش کردیم ارتباطات بین المللی اتاق مورد توجه قرار گیرد و سعی می کنیم میزهای مشترک بین شهرهای آسیایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم برای برگزاری اجلاسی بین المللی در این سطح آمادگی پیدا کرده و رشدی برای اتاق ایجاد کنیم، عنوان کرد: هیأت های مهمی از اتاق های مجمع آسیایی در این اجلاس مهمان یزد خواهند بود و فضای تجاری، اقتصادی و بین المللی شهر را تغییر خواهند داد.

مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia cooperation dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه ای بین دولت ها و سازمان های منطقه ای آسیا در ژوئن 2002 در چایم تایلند تأس


برچسب ها: هماهنگی امور اقتصادی - استانداری یزد - برگزاری - استانداری - شهر تاریخی یزد - امور اقتصادی - گردشگری
آخرین اخبار سرویس:

وزرا و سفرای مجمع گفت وگوی همکاری آسیایی میهمان یزد می شوند

وزرا و سفرای مجمع گفت وگوی همکاری آسیایی میهمان یزد می شوند