مطالب مرتبط:
هشدار سازمان ملل نسبت به افزایش تهدید داعش در سوریه
هشدار سازمان ملل نسبت به افزایش تهدید داعش در سوریه
سفیر ایران در سازمان ملل: وضعیت در سوریه همچنان وخیم است/ جامعه بین المللی نتوانسته رژیم اسراییل را مجبور به پایان حملات تروریستی اش علیه مردم و کشورهای منطقه کند/ حضور غیرقانونی نیروهای اشغالگر آمریکایی در سوریه منشاء اصلی بی ثباتی و ناامنی است
ضرورت اجرای قطعنامه های سازمان ملل در بازسازی فوری سوریه
هشدار هواشناسی برای تشدید بارش ها در 12 استان کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 10:552024-07-23بين الملل

هشدار نماینده سازمان ملل نسبت به خطر تشدید تنش در سوریه


فرستاده سازمان ملل به سوریه نسبت به خطر تشدید تنش در این کشور به ویژه در سایه اوضاع منطقه ای، نزاع عمیق و گسترش ارتش های خارجی و گروه های مسلح در سوریه هشدار داد.

- فرستاده سازمان ملل به سوریه نسبت به خطر تشدید تنش در این کشور به ویژه در سایه اوضاع منطقه ای، نزاع عمیق و گسترش ارتش های خارجی و گروه های مسلح در سوریه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گی یر پدرسن فرستاده سازمان ملل به سوریه طی گزارش خود در جلسه شورای امنیت در نیویورک درباره وضعیت سوریه گفت: خطر گروه های تروریستی افزایش یافته و حملات داعش سال جاری دو برابر شده است.

طبق الجزیره، وی به تظاهرات در مناطق تحت سیطره نظام سوریه و خارج از آن از جمله تظاهرات علیه گروه تحریر الشام و ادامه بازداشت ها، شکنجه و ربودن در سرتاسر سوریه اشاره کرد.

وی همچنین به موضوع آوارگان سوری و حمله به آنها در تعدادی از کشورهای میزبان آوارگان اشاره و بر لزوم حمایت از سوری هایی که مایل به بازگشت داوطلبانه به کشورشان هستند، تأکید کرد.

پدرسن خواهان اتخاذ اقدامات جدی از طریق آتش بس فراگیر در این کشور برای ممانعت از تشدید تنش شد و بر نیاز به یک روند سیاسی با نظارت سازمان ملل و رهبری سوریه تاکید کرد.

وی گفت: لازم است طرف های بین المللی روشی را در پیش بگیرند که به حل نزاع کمک کند.


برچسب ها: فرستاده سازمان ملل - سوریه - سوری - سازمان ملل - تشدید تنش - سازمان - گروه های مسلح
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده سازمان ملل نسبت به خطر تشدید تنش در سوریه

هشدار نماینده سازمان ملل نسبت به خطر تشدید تنش در سوریه