مطالب مرتبط:
وحشت تل آویو از سلاحی قوی در کرانه باختری/ «نبوغ مقاومت» اشغالگران را مات کرد
ابوشجاع، فرمانده گردان طولکرم و نماد مقاومت در کرانه باختری
ارتش رژیم صهیونیستی به چندین منطقه در کرانه باختری
نبنزیا: کرانه باختری در آستانه انفجار است
حمله مجدد ارتش رژیم صهیونیستی به چندین منطقه در کرانه باختری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 12:502024-07-27بين الملل

عملیات ضدصهیونیستی مقاومت در نابلس و ادامه یورش صهیونیست ها به کرانه باختری


در دویست و نود و پنجمین روز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز شنبه از هدف قرار دادن یک ایست بازرسی رژیم صهیونیستی در شهر نابلس و تیراندازی اشغالگران به سمت یک جوان فلسطینی در شهر قدس خبر داد.

- در دویست و نود و پنجمین روز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز شنبه از هدف قرار دادن یک ایست بازرسی رژیم صهیونیستی در شهر نابلس و تیراندازی اشغالگران به سمت یک جوان فلسطینی در شهر قدس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گردان های القدس با همکاری گردان های شهدای الاقصی عملیات تیراندازی را انجام دادند و ارتش اشغالگر را در پاسگاه بیت فوریک هدف قرار دادند.

گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز شنبه اعلام کرد که رزمندگانش توانسته اند ارتش رژیم صهیونیستی را در ایست بازرسی بیت فوریک واقع در نابلس هدف قرار دهند و در اثر این عملیات، شماری از آن ها زخمی شده اند.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، رسانه های عبری پیشتر گزارش دادند که حوادث مربوط به تیراندازی در کرانه باختری از ژانویه 2022 تا ژوئن 2023 در مقایسه با مدت مشابه بین سال های 2019 و 2021 افزایش 330 درصدی داشته است.


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین - گردان های القدس - رژیم صهیونیستی - جهاد اسلامی فلسطین - صهیونیست - صهیونیستی - جنبش جهاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ضدصهیونیستی مقاومت در نابلس و ادامه یورش صهیونیست ها به کرانه باختری

عملیات ضدصهیونیستی مقاومت در نابلس و ادامه یورش صهیونیست ها به کرانه باختری