مطالب مرتبط:
واکنش وزیر ارشاد و اهالی فرهنگ به شهادت اسماعیل هنیه
آیا شهید ابراهیم رییسی و همراهانش مانند اسماعیل هنیه ترور شدند؟ / پیام عجیب وزیر ارشاد با این تصویر جنجالی که تهدید به انتقام کرده است!
پست معنادار وزیر ارشاد بعد از ترور اسماعیل هنیه+عکس
توییت عجیب وزیر ارشاد بعد از ترور اسماعیل هنیه + عکس
پست معنادار وزیر ارشاد بعد از ترور اسماعیل هنیه+عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 19:192024-07-31سياسي

دعوت وزیر ارشاد از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای بدرقه شهید اسماعیل هنیه


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عموم مردم انقلابی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دعوت کرد در مراسم بدرقه شهید مبارز، اسماعیل هنیه، فردا صبح در دانشگاه تهران حضور پیدا کنند.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عموم مردم انقلابی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دعوت کرد در مراسم بدرقه شهید مبارز، اسماعیل هنیه، فردا صبح در دانشگاه تهران حضور پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاهم عند ربهم یرزقون مجاهد نستوه و مبارز شهید دکتر اسماعیل هنیه، در تهران، به خیل دوستان، فرزندان و برادران شهیدش پیوست.

عاش سعیدا و مات سعیدا رژیم جنایتکار صهیونیستی با دست زدن به این جنایت و ترور کثیف، به روند نابودی خود سرعت بخشید.

کشتار وحشیانه 40 هزار زن و کودک فلسطینی، با حمایت مستقیم آمریکا و غرب، همراه با بی عملی و سکوت دولت های جهان اسلام، گستاخی صهیونیست ها را فزونی می بخشد.

پیام رهبری عزیز انقلاب اسلامی تکلیف را روشن و شمارش معکوس برای تاوان سنگین کودک کشان و جلادان خون آشام را توسط جبهه مقاومت آغاز کرد.

با تشکر از رییس جمهور عزیزمان در ایراد نطق انقلابی دیروز در صحن مجلس شورای اسلامی،امید واثق دارم با وحدت ملی و انسجام مسلمین، ان شاءالله با نابودی کام


برچسب ها: اسماعیل هنیه - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - اسماعیل - وزیر فرهنگ و ارشاد - فرهنگ - دانشگاه تهران
آخرین اخبار سرویس:

دعوت وزیر ارشاد از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای بدرقه شهید اسماعیل هنیه

دعوت وزیر ارشاد از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای بدرقه شهید اسماعیل هنیه