مطالب مرتبط:
تامین داروهای موکب های درمانی فارس در ایام اربعین حسینی
500 موکب درمانی ایران در اربعین مستقر شدند
برپایی بیش از 120 غرفه عرضه محصولات صنایع دستی در مسیر تردد زوار اربعین
ایمنی و سلامت در پیاده روی اربعین
پیام تسلیت مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان به مناسبت در گذشت هنرمند معرق کار استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 07:402024-08-11پزشكي

برپایی 6 موکب سلامت اربعین در سیستان و بلوچستان


دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ورود زائران پاکستانی از مرزهای شرقی به استان سیستان و بلوچستان، 6 موکب سلامت، - ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ورود زائران پاکستانی از مرزهای شرقی به استان سیستان و بلوچستان، 6 موکب سلامت، خدمات سلامت را به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه می دهند.

دکتر علی عبدالرزاق نژاد در گفت وگو با ایسنا، افزود: امسال نیز استان سیستان و بلوچستان همانند سال های گذشته از برکات میزبانی زوّار اربعین از کشور پاکستان بهره مند می شود، علاوه بر برپایی 2 موکب سلامت در مرز میرجاوه و ریمدان، 4 موکب سلامت در زاهدان خدمات سلامت را به این عزیزان ارائه می کنند.

وی میزبانی به زا ئرین ابا عبدالله الحسین (ع) را افتخاری بزرگ برای مردم استان برشمرد و تصریح کرد: در هر موکب سلامت، پزشک، پرستار، ماما، کارشناس بهداشت بهداشت محیط و کارشناس بیماریها حضور دارند و علاوه بر ارائه خدمات درمانی، نظارت فعال بر تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن، نظام مراقبت سندرمیک بیماریها و خدمات نمونه گیری مالاریا، التور و تب دنگی را انجام می دهند.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - بلوچستان - سیستان - سلامت - ابا عبدالله الحسین - زائران پاکستانی
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 6 موکب سلامت اربعین در سیستان و بلوچستان

برپایی 6 موکب سلامت اربعین در سیستان و بلوچستان