مطالب مرتبط:
ضرورت پیگیری رسانه ها برای ساخت اردوگاه شهید سلیمانی در کرمان
نماهنگ | روایت سردار سلیمانی از جلسه محرمانه با رهبر انقلاب
تشخیص بیماری از روی زبان توسط هوش مصنوعی
ترکیب طبیعت آلپ با سبک معماری مورد علاقه هوش مصنوعی(عکس)
حضور پررنگ «هوش مصنوعی» در محصولات جدید گوگل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 15:352024-08-14سياسي

سردار سلیمانی: هوش مصنوعی باید در اختیار رسانه قرار گیرد


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که «امروز در فضای مجازی و هوش مصنوعی جزء فعال ترین کشورها هستیم» گفت: هوش مصنوعی باید در اختیار رسانه قرار گیرد و ما هم در این حوزه بسیار غنی هستیم و می توانیم به سرعت عقب ماندگی در فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی را جبران کنیم.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که امروز در فضای مجازی و هوش مصنوعی جزء فعال ترین کشورها هستیم گفت: هوش مصنوعی باید در اختیار رسانه قرار گیرد و ما هم در این حوزه بسیار غنی هستیم و می توانیم به سرعت عقب ماندگی در فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی را جبران کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار در استان فارس، اظهار کرد: هر ملتی ویژگی هایی دارد که با آن شناخته می شود و برجسته ترین ویژگی ایرانیان، فرهنگ و هنر است که شیراز و فارس در این میان به مثابه نگین انگشتری است.

وی فرهنگ و هنر را موضوع راهبردی جامعه دانست و اظهار کرد: ارزش و اهمیت فرهنگ و هنر در میان مردم ایران به گونه ای است که دشمنانی که این سرزمین را در دوره هایی اشغال کردند، در نهایت یا مقابل این فرهنگ تسلیم و خود از حامیان این فرهنگ شدند، یا فرهنگ و هنر ایران سدی در مقابل یورش های دشمنان شده است.


برچسب ها: هوش مصنوعی - رییس سازمان بسیج مستضعفین - مصنوعی - سازمان بسیج مستضعفین - رییس سازمان بسیج - فناوری اطلاعات - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: هوش مصنوعی باید در اختیار رسانه قرار گیرد

سردار سلیمانی: هوش مصنوعی باید در اختیار رسانه قرار گیرد