مطالب مرتبط:
رأی اعتماد به هر 19 وزیر پیشنهادی پزشکیان ؛ فرصت استثنایی مجلس برای نمایندگی اکثریت به جای اقلیت
تصاویر/ رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس شورای اسلامی
زمانی: نمایندگان مجلس با رای اعتماد به کابینه، گام دوم را برای وفاق ملی بردارند
گزارش کامل از جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم | امروز در مجلس چه گذشت؟
برگزاری نخستین جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینه دولت چهاردهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 06:152024-08-18ورزشي

مجلس به دنیا مالی اعتماد می کند؟


وزیر ورزش و جوانان پیشنهادی کابینه مسعود پزشکیان کارنامه ای با رنگ و بوی اقتصادی دارد و فعالیت ورزشی وی به ریاست فدراسیون قایقرانی و هیات رییسه باشگاه ملوان بندرانزلی خلاصه می شود.

- آغاز بررسی برنامه ها و صلاحیت 19 وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم مجلس به دنیا مالی اعتماد می کند؟ وزیر ورزش و جوانان پیشنهادی کابینه مسعود پزشکیان کارنامه ای با رنگ و بوی اقتصادی دارد و فعالیت ورزشی وی به ریاست فدراسیون قایقرانی و هیات رییسه باشگاه ملوان بندرانزلی خلاصه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود پزشکیان، 21 مردادماه در نامه ای به محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، اسامی 19 نفر را برای حضور در کابینه دولت چهاردهم معرفی کرد که در ردیف 19، احمد دنیامالی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان معرفی شد و از 27 مرداد نیز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم و بررسی برنامه ها و صلاحیت 19 وزیر پیشنهادی با حضور رییس جمهور آغاز شد.

دنیامالی متولد 1339 و دارای دکترای برنامه ریزی شهری از دانشگاه علوم تحقیقات و کارشناسی ارشد مهندسی معماری و شهرسازی از دانشگاه علم و صنعت ایران، سیاستمدار و نماینده حوزه انتخابیه بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی است.


برچسب ها: باشگاه ملوان بندرانزلی - مسعود پزشکیان - ورزش و جوانان - فدراسیون قایقرانی - وزیر ورزش و جوانان - مجلس شورای اسلامی - پیشنهادی
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به دنیا مالی اعتماد می کند؟

مجلس به دنیا مالی اعتماد می کند؟