مطالب مرتبط:
کاغذ کتاب های درسی در کشور تولید می شود
انتقال دارو به عراق تنها از طریق هلال احمر میسر است
انتقال دارو به عراق تنها از طریق هلال احمر میسر است
افزایش تولید شمش آلومینیوم در کشور
40 درصد فلفل دلمه ای کشور در تیران تولید می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 15:102024-08-03اقتصادي

انتقال تکنولوژی تولید و خط تولید به کشور عراق


مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: برای دستیابی به ثبات نسبی صادرات به کشور عراق، لازم است تا انتقال تکنولوژی تولید و خط تولید به کشور عراق را باید در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالامیر ربیهاوی ظهر شنبه در جلسه توسعه صادرات استان سمنان به میزبانی استانداری، بیان کرد: برای دستیابی به ثبات نسبی صادرات به کشور عراق، لازم است تا انتقال تکنولوژی تولید و خط تولید به کشور عراق را باید در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه عراق یک کشور بسیار ثروتمند بوده و سالانه بالغ بر 120 میلیارد دلار صادرات نفت دارد، یقیناً از این مزیت باید به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، افزود: توسعه بحث صادرات و تعامل تجاری ما با کشور عراق، باید تقویت شود، اگر این روند ادامه پیدا کند در سیر نزولی صادرات به این کشور قرار خواهیم گرفت .

مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ادامه داد: ما آمادگی داریم تا یک هیأت تجاری متشکل از واحدهای تولیدی بزرگ و فاخر استان را به منظور معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای توسعه بازار صادرات استان به کشورهای همسایه اعزام کنیم.

ربیهاوی با بیان اینکه حجم گسترده مراودات تجاری ما با همسایگان در دفتر غرب آسیا بسیار وسعت داشته و ثبت مراودات تجاری ما با 8 کشور همسایه در این دفتر است، تاکید کرد


برچسب ها: کشور عراق - صادرات - سازمان توسعه تجارت - کشور - تولید - عراق - تکنولوژی
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تکنولوژی تولید و خط تولید به کشور عراق

انتقال تکنولوژی تولید و خط تولید به کشور عراق